utorok 15. apríla 2014

Mesačná chvastačka (február + marec 2014)

Toto mesačné meme poriada Judit!
Ide o súhrn všetkých kníh, ktoré za daný mesiac pribudli do vašej knižnice. Zahrňuje knihy kúpené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzovanie. Nezahrnuje knihy požičané, ukradnuté, 
učebnice a podobné zlo. :)

***

1) Kúpené knihy
Vo februári a marci  som až tak veľmi za knihy neutrácala (čo sa nedá povedať o apríli) a všetky knihy sú z Levných kníh. Dve z nich som už dávnejšie čítala, veľmi sa mi páčili a dúfam, že sa čo najskôr dostanem k pokračovaniam. Sú nimi Kacír a bosorka a Jméno hvězdy. Ani poriadne neviem, o čom sú zvyšné tri knihy - Lady Fuckingham, Smrtící chaos a Prokletí, ale za také príjemné ceny, aké majú Levné knihy som ich tam nemohla nechať. 


2) Recenzné výtlačky
Za dva mesiace sa RV nakopilo celkom dosť. Ak vás nejaká zaujme, na všetky knihy sú už recenzie na blogu, okrem Etikety & špionáže. Od Ikaru som prečítala tri knihy - Havranie dievča, Sama sebou a Beznádejná. Všetky sa mi páčili, len Havranie dievča vo mne vyvolalo dosť zmiešané pocity. Od Fragmentu som dostala Magickú príťažlivosť a Prekliate mesto. Takisto sa mi obe páčili, ale vzhľadom na to, že Prekliate mesto bolo skôr pre mladších, Magická príťažlivosť sa mi páčila oveľa viac. 


4 knihy od CooBoo uzatvárajú túto sekciu. Sú nimi Etiketa & špionáž, ktorú som prečítala už dávno a stále sa neviem dokopať k recenzií, Gabrielův očistec, Archiv a Panika, ktorú som v čase fotenia chvastačky mala ešte rozčítanú. Všetky knihy mi naozaj sadli a najviac sa mi páčila Panika, aj keď Etiketa bola hneď za ňou. 
Všetkým vydavateľstvám za knihy veľmi pekne ďakujem. 


3) Knihy, ktoré som dostala
Moja sestra ma opäť potešila tým, že mi zohnala dve časti zo série Denník princeznej a keďže chcem mať Meg Cabot doma kompletnú, dúfam, že zoženiem aj ostatné diely. Celú sériu denníkov som prečítala už dávno a klasicky, ako knihy od Meg, sa mi páčila. 


***
Celkovo mi pribudlo 16 kníh.

Ellie

2 komentáre:

  1. Skvělá hromádka. :)
    Smrtící chaos jsem si taky pořídila. :) Kacíře a čerodějku také. Jméno hvězdy jsem četla asi před rokem a líbilo se mi to. :)
    Havraní dívku, Magickou přitažlivost, Prokleté město, Etiketu, Archiv a Paniku ti moc závidím. :)
    Opravdu skvělý výběr. :)

    OdpovedaťOdstrániť