utorok 23. júna 2015

Na Slovensku vyjde v júli:

Vydavateľstvo Ikar:

Harry Potter - J. K. Rowling (kompletný box)


Najradšej by som vlastnila všetky vydania Harryho Pottera a toto je mimoriadne krásne. Trochu škoda je, že sú to paperbacky (síce kvalitné, ale predsa len sa zničia rýchlejšie). Ja teda nedám dopustiť na naše prvé vydanie, ale musím uznať, že táto edícia je perfektná. 


Záblesk svetla - Garth Stein


Táto kniha má naozaj nádhernú obálku, ale anotáciou ma veľmi nezaujala. Pravdepodobne ju čítať nebudem, aj keď rôzne záhady a strašidelné príbehy mám rada. Uvidíme. 

Čudáková dcéra - Kate Mosse


V júli vychádza aj ďalšia kniha od Kate Mosse, známej hlavne kvôli voľnej sérii Labyrint. Opäť má krásnu obálku, ale zatiaľ som nečítala od autorky nič, takže pravdepodobne sa tak skoro nedostanem k jej novinke.

Smrť popoludní - Ernest Hemingway


Okrem novely Starec a more som nečítala žiadnu z kníh od Hemingwaya a v blízkej dobe sa ich čítať ani nechystám, ale táto nová edícia, v ktorej vychádzajú svetové klasiky je taká nádherná, že by som ich chcela doma všetky.

Krv na snehu - Jo Nesbø (Blood on Snow 1.)


Ani od tohto autora som zatiaľ nič nečítala, ale určite sa naňho chystám. V čítačke mám nejaké jeho knihy, takže keď budem mať na severskú kriminálku náladu, určite po ňom raz siahnem.

Čierne klamstvá - Alessandra Torre


Napriek veľmi dobrému hodnoteniu na Goodreads sa tejto knihe (ako väčšine kníh z tohto žánru) vyhnem. Chytám už alergiu na slovné spojenie dráždivý erotický príbeh, ktorým sa začína takmer každá takáto anotácia.

Pulz - Gail McHugh (Collide 2.)

Ako som už hovorila pri prvej časti (Stretnutie), toto je ďalšia zo sérií, ktoré budem obchádzať obrovským oblúkom. Príde mi, že aj tak sú všetky o tom istom.

Stalker - Lars Kepler  (Joona Linna 5.)


Z tejto voľnej série som prečítala už jednu knihu (myslím, že tretiu) a tá sa mi veľmi páčila. Určite si niekedy prečítam aj zvyšok, vrátane Stalkera.

Vydavateľstvo Tatran:

Búrka mečov 1: Oceľ a meč - George R. R. Martin (A Song of Ice and Fire 3.)


Keď prečítam všetky recenzáky, konečne sa plánujem pustiť do prvej časti Hra o tróny. A určite chcem aj všetky diely zo série, pretože som si istá, že jej podľahnem tak ako väčšina. 

Vydavateľstvo Fortuna Libri:


Posledné vinobranie - Laura Dave 


Všetky knihy od Fortuny majú nádherné obálky a ani táto nie je výnimkou. Už len kvôli nim by som ich chcela mať doma. Posledné vinobranie ma až tak veľmi nezaujalo, ale myslím, že mamine by sa mohlo páčiť. 

Krajčírka z Dachau -  Mary Chamberlain


Túto knihu by som si veľmi rada prečítala. Anotácia (a aj obálka, samozrejme) ma veľmi zaujala a aj keď na mňa knihy o vojne pôsobia veľmi depresívne, niktoré si chcem určite prečítať. A myslím, že táto by sa mi mohla páčiť. 

Malá nerozvážnosť - Jan Ellison


Malá nerozvážnosť ma opäť až tak veľmi nezaujala, ale každopádne to môže byť zaujímavé čítanie.

Čo si plánujete kúpiť/prečítať v júli vy? :) 

Ellie

1 komentár:

  1. Kompletný box Harryho musím mať aj keď mňa tiež mrzí že sú to Paperbacky.Od Keplera som čítala zatiaľ len Uspavača ale novinku Stalker si nenechám ujsť :)

    OdpovedaťOdstrániť