sobota 12. decembra 2015

Unboxing

Keďže ja mám brigádu ešte len necelé dva mesiace a všetky peniaze, ktoré zarobím míňam na vianočné darčeky (veď čo je krajšie ako niekoho obdarovať niečím, čo mu urobí radosť? :) ), úlohou nakupovať knihy je poverená opäť moja sestra. Môžem povedať, že sa k nej postavila veľmi zodpovedne a včera si z pošty priniesla krásne 4 balíčky. Ani ich nestihla odfotiť pred otvorením, tak rýchlo sa na ne vrhla...


Ja by som si momentálne najradšej z nových kníh rozčítala Jaro rebelů. Prvý diel sa mi veľmi páčil aj napriek dosť veľkej kritike ostatných čitateľov. Len opäť budem mať problém poriadne sa naň rozpamätať, predsa len som ho čítala už dávnejšie. 



Využili sme aj skvelú vianočnú akciu od Joty, ktorú si pripravila pre blogerov a ešte bolo aj poštovné zadarmo. Dopĺňame tak druhý diel série Čistý a aj knihy od Ariany Franklinovej - tie máme zatiaľ všetky, ktoré v Čechách vyšli.

Ako som už spomínala všetko týkajúce sa Austenovej sa kupuje, takže Smrt přichází do Pemberley a První dojmy nesmú chýbať. Jackaby a Mapa času - viktoriánske Anglicko je naša srdcovka (teda predovšetkým sestrina). A podarila sa nám zohnať ďalšia kniha do série s tými krásnymi kvetinovými obálkami - tentokrát je to Fitzgerald a jeho kniha Něžná je noc. To je už piata :)


Už sa na všetky veľmi teším a keďže je to poriadna nádielka, pod stromčekom už knihy neočakávame. Samozrejme by som sa potešila, ak by tam aspoň 1-2 knihy boli, ale ak aj nie, z týchto sa stále ešte budeme dostatočne tešiť a budeme mať pestrý čítací výber.  


Dúfam, že Vy už máte svoj vianočný zoznam napísaný, aby ste si pod stromčekom našli takéto krásne potešenie. 

Ellie

2 komentáre:

  1. Jedinou knihu co jsem četla z těchto je Zmrzlinové sedmé nebe. Tato kniha se mi moc líbila a určitě se k ní ještě někdy vrátím. Moc závidím všechny knihy :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takova hromada :-D Jo Splynuti bych brala taky :-)

    OdpovedaťOdstrániť