nedeľa 21. augusta 2016

Knižné chvíľky

Asi celkom správne sme so sestrou odhadli, že v sobotu bude jeden z posledných pekných teplých slnečných dní, ktoré zostávajú do konca prázdnin. A tak sme si povedali, že ho strávime v prírode, samozrejme, aj s knižkami. 


S našimi priateľmi sme pripravili všetko na pravý kotlíkový guláš a pozvali sme aj našu mamu ako hlavného ochutnávača.. Myslím, že na prvýkrát sa nám ho podarilo uvariť výborne a všetci sme si pochutili.   

Popri varení sme mali dostatok času na čítanie a hranie kariet. Trochu sme sa stihli ešte aj opáliť a príjemne si oddýchnuť pri vode.  Konečne som sa pustila do Hry o tróny. Bála som sa, že mne sa to až tak páčiť nebude, ale musím povedať, že som sa hneď začítala a kniha ma veľmi baví. Páči sa mi, že príbeh je rozprávaný z pohľadu rôznych osôb. Hneď mám svojich favoritov príbehu a taktiež tých, ktorí mi pravdepodobne pôjdu pekne na nervy. Aké sú vaše obľúbené postavy z GoT?


Sestra si zobrala Kalamitu, posledný diel série Zúčtovateľov. Stále ma presviedča, že sériu si musím bezodkladne prečítať, lebo je výborná a určite ma bude baviť. Ale ja stále nemám čas. A "obávam sa", že knihy Georgea R.R. Martina ma ešte na nejaký ten čas zamestnajú. 


Dúfam, že aj vy ste si užili krásnu sobotu a strávili ste ju so svojimi milovanými, či už osobami alebo knihami . Majte sa krásne a určite sa poteším, keď mi napíšete, čo čítate vy. :)

Ellie

2 komentáre:

  1. Ja som bola včera po sto rokoch na túre takže večer pred spaním som dala len par strán z knihy Sempre-Navždy lebo som bola totálne mŕtva. Hry o tróny mám v plane čítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem kotlíkový guláš!!! :D
    Pekné fotky a vyzerá, že ste mali pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť