sobota 14. apríla 2018

Mesačná chvastačka február časť 2.

V druhej časti sa budem venovať len knihám z Levných knih, kde sa každú chvíľu objavujú nové kúsky a ja nemôžem nikdy odolať. Vždy sa so sestrou spojíme, objednáme a poštovné si rozdelíme.


Takže v košíku sa ocitol Horrorstor za 0,69 € - za tú cenu som to jednoducho musela skúsiť. V každom okamžiku šik dýcha francúzskym životom a to sa vždy hodí, len tak si ju listovať pri káve a croissante. Milostné pletky Nathaniela P. mi obálkou pripomína skôr nejakú motivačnú literatúru, ale mal by to byť ľahký, nenáročný román od vydavateľstva XYZ.


Opäť kompletizovanie sérií a autorov- Labyrint z kostí od Jamesa Rollinsa a Zloba od Chrisa Cartera. Muž, který zapoměl, že má ženu bude, dúfam, vtipný román, pri ktorom sa hlavne pobavím a dobre si oddýchnem. Jane Eyre už mám v niekoľkých vydaniach, ale tomuto sa naozaj nedalo odolať. Krásna obálka k jednej z mojich najobľúbenejších kníh. ♥ Irská kuchařka je historická kniha na základe skutočných udalostí o šírení týfusu - drastický príbeh so skvelým námetom. Milostný trojuhelník bude snáď pokojnejší, ale verím, že dobrý. Od tejto autorky som zatiaľ nič nečítala, tak som na jej historické knihy celkom zvedavá. 


Mám tu aj niečo z klasiky. Utrpení mladého Werthera a Petr a Lucie. Síce sme mali Rollanda už aj v škole ako povinné čítanie, ale tam som sa tejto knihe, žiaľ, vyhla. Ani neviem presne, prečo som ju vtedy neprečítala. Mám však pocit, že toto je jedna z tých vydarenejších kníh z výberu na povinné čítanie. Poppy je malá knižôčka, ale nádherne spracovaná. Je ako stvorená na darovanie, napríklad pre kamarátku. No a nakoniec tri prírastky do edície Pestrá rada - Brazílske noci, Přízrak Alexandra Wolfa a Černé jezero. Všetky vyzerajú zaujímavo a veľmi sa na ne teším.

Tak tu sú všetky moje februárové prírastky. Mám to dátumovo celé trochu poposúvané (áno, viem že už je apríl!!!), ale nestíhala som.... Utekám pracovať na tých marcových. 



Ak ste už niektoré čítali, určite som zvedavá na Vaše názory a odporúčania. Majte sa krásne :)
        Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára