streda 31. októbra 2018

Mesačná (ne)knižná chvastačka September 2018

Ahojte! Verím, že ste mali krásne leto, úspešný nástup do nového školského roka a tí, ktorí už pracujú (tak ako aj ja), že sa minimálne vyrovnali s tým, že slniečku odzvonilo a najbližších pár mesiacov nás (aspoň prevažnú väčšinu) čaká už len práca, drina a povinnosti. Je pravda, že v lete som blog poriadne zanedbala, pretože pekné počasie ma láka skôr von a možností, ako tráviť čas je podstatne viac, ako v zime. Dôležité však je, že na knihy som si čas našla vždy! Dúfam, že aj vy ste toho kopec prečítali a zároveň robíte nové knižné zásoby na chladné zimné večery pod dekou.  



Aj napriek tomu, že za september som si nekúpila ani jednu knihu (WAAAU!!! To sa mi už pekných pár mesiacov nestalo :D :D :D ), pretože na to vôbec nebol čas, celý mesiac sa niesol v duchu kníh. Vďačím tomu predovšetkým narodeninám, mojej úžasnej rodine a práci.


Na začiatku roka sa mi stala jedna veľmi nepríjemná vec a to, že sa mi pokazila čítačka. Chuderka, nedala sa už nabiť a keď trochu, tak som prečítala pár strán a nabíjať som mohla začať odznova. Takže som sa s ňou pomaly rozlúčila a bolo treba vymyslieť, ako čo najľahšie získať novú. Pár mesiacov som teda stále zdôrazňovala (samozrejme, veľmi nenápadne - pozn. sestry), že moje okrúhle narodeniny sa blížia a jediné, čo si želám je nový Kindle. Potom som už len čakala, či ho dostanem :) 


V práci taktiež vedia, že cez kvety a iné darčekové výmysly cesta nevedie a zaobstarali mi 3 úžasné poukážky do Panta Rhei na nákup knižiek. Keďže kníh mám veľmi veľa, netrúfli si mi žiadne vyberať a vyriešili to takto. Veľmi ma prekvapili a potešili, takže sa už teraz teším na najbližšiu návštevu kníhkupectva. Kolegyňa mi ešte ako osobný bonus darovala krásny kožený obal na normálne knihy, aby som si ich mohla bezpečne baliť aj do kabelky a nepoškodili sa mi.


No a nakoniec čerešnička na torte je darček od sestry. Putoval ku mne veľmi veľkú diaľku, ale nakoniec som sa dočkala a rozbalila som si krásnu kabelku na spôsob prvého vydania Jane Eyre. A vysvetlenie prečo práve Jane Eyre? Je to jediná kniha, pri ktorej som vyronila od dojatia slzičku, tak si to asi zaslúži, čo poviete? :D

Ďakujem ❤❤❤    

Evie

4 komentáre:

  1. Naozaj si si nekúpila žiadnu knihu? To sa mi nechce veriť :D
    Máš vôkol seba úžasných a pozorných ľudí♥ Joj, kiežby som aj ja mala takých kolegov ako ty :)
    Ten obal na knihy je krásny a tá kabelka úžasná!♥^.^♥
    Dodatočne prajem všetko najlepšie k narodeninám :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Verím, že aj ty máš okolo seba len milých ľudí, ktorí Ti robia neustále radosť :) Nákupné knižné resty dobieham teraz, ale je to ťažké, keď vychádza stále veľa úžasných kníh! Maj sa krásne ♥

      Odstrániť
  2. Tá kabelka je absolútne dokonalá!!! Čosi podobné som si pripla na pinterest (aj keď v mojom prípade to bola book of spells), tak som veľmi zvedavá, či niekto v rodine pochopil, čo očakávam na Vianoce XD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že sa Ti prianie splní a pod stromčekom si rozbalíš niečo podobné :)

      Odstrániť