streda 4. februára 2015

Top 10 (január 2015)

Za január som prečítala 11 kníh + mini novelku The Seeds of Wither k sérii Záhrada nesmrteľnosti.

Najlepšia kniha


Nemôžem si pomôcť, jednoducho milujem túto sériu a už sa nemôžem dočkať posledného dielu, ktorý vychádza tento mesiac. Ani mi až tak veľmi nevadí, že to Cassandra natiahla na 6 dielov. Je to perfektné.

Najslabšia kniha


Havranie dievča ma veľmi, veľmi sklamalo. Na druhýkrát ešte viac, než na prvý. 

Najakčnejšia kniha


Nechcela som, aby bolo Mesto v toľkých kategóriach, ale tá kniha je jednoducho tak dobrá, že si to zaslúži. Jednoznačne sa tam toho dialo najviac oproti ostatným knihám za január. 

Najnudnejšia kniha


Pre mňa bola kniha Ak  zostanem takým slabším priemerom a jej pokračovanie - Where she went - si toto moje umiestnenie v hlave udržalo. Nič prevratné, nič srdcervúce a jediné väčšie pozitívum tejto knihy je to, že som ju čítala v angličtine. 

Najvtipnejšia kniha


Analfabetka, ktorá vedela počítať sa mi páčila dokonca ešte viac, ako predchádzajúce autorova kniha (Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol). Jonasson má naozaj neuveriteľný zmysel pre inteligentný humor, s ktorým sa musel len narodiť, pretože to sa naučiť nedá. 

Najlepšia hrdinka


Hlavná hrdinka časti knihy odohrávajúcej sa v minulosti, sa mi naozaj páčila. Sophie bola neuveriteľne odvážna, silná a obetavá. Je skvelé, že autorka dokáže vytvoriť veľmi realistické postavy.

Najlepší hrdina


Za iných okolností by tu bol bez pochyby Jace, ale aby som sa naozaj stále neopakovala, miesto najlepšieho hrdinu získalo jeho veličenstvo, princ Maxon. Určite viaceré čitateľky Selekcie prepadli čaru princa charminga.

Najlepší knižný pár


Jace a Clary. Bez komentára. 

Najhorší zloduch


Toto miesto si získal psychopat z knihy Havranie dievča. Tí, ktorí ste knihu prečítali, určite viete, koho myslím. 

Najväčšie prekvapenie


Kráľovná Tearlingu bola pre mňa obrovským prekvapením, ale v dobrom slova zmysle. Naozaj sa mi tá kniha páčila a veľmi sa teším na pokračovanie. 

*Najkrajšie obálky*

Najradšej by som sem dala všetky, pretože tento mesiac som mala na obálky naozaj šťastie.
 Ellie

6 komentárov:

  1. S Maxom súhlasím a neviem sa dočkať pokračovania :) Navyše miesto najkrajšej obálky si Selekcia určite zaslúži a aj kráľovna Tearlingu je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s Kráľovnou Tearlingu, tá prekvapila dosť aj mňa :) A Selekcia? Neviem dočkať pokračovania.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné knihy jsi přečetla, s mnoha hodnoceními souhlasím. Selekce je skvělá a Maxon byl kouzelný, stejně jako příběh a obálky jsou bez debat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie obálky sú naozaj všetky nádherné. Inak, tá posledná kniha je Pasca? :) Ja som ju dostala na Vianoce a bola by som zvedavá, ako sa ti páčila :)
    Inak, pekný článok :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, to je iba taká krátka novelka k tej sérii. Pasca bola super, aj druhá časť, takže ma naozaj veľmi mrzí, že trojka nevyjde. Nič iné neostáva, len sa pustiť do anglickej verzie. Ale ja rozhodne odporúčam, hlavne ak máš rada dystópie :)

      Odstrániť
  5. Jáááj, ja sa už tak teším na TMI#6 :D iba silou vole sa držím, aby som si to neprečítala po anglicky a poctivo čakám na slovenské vydanie, lebo ako sa poznám, keby som si to prečítala v originále, už by sa mi nechcela kupovať naša verzia a to by som nemala komplet sériu. :(
    Kráľovná Tearlingu bola tiež fajn. Začiatok sa pre mňa trochu horšie rozbiehal, ale potom to bola pecka.

    OdpovedaťOdstrániť