utorok 5. júla 2016

Mesačná chvastačka (jún 2016)

Toto mesačné meme poriada Judit!

***

Minulý mesiac bol, čo sa týka nakupovania kníh, taký skromnejší, tak som si to, samozrejme, musela v júni riadne vynahradiť. Opäť bude obrovská chvastačka a ja už naozaj neviem, čo mám ísť čítať skôr, pretože všetky tie knihy sú absolútne úžasné a všetky ma lákajú rovnako. Potom to skončí tak, že nečítam nič, lebo sa neviem rozhodnúť. Ale nakupovanie kníh milujem rovnako, ako ich čítanie, tak mi to zasa až tak nevadí. Ja mám zo všetkých rovnakú radosť a absolútne mi nevadí, že mám momentálne dvojnásobne viac kníh neprečítaných ako prečítaných.

Opäť sme so sestrou využili hlavne výpredaje, ktorým, neviem, ako vy, ale my odolať nevieme. Dokúpila som si hlavne pokračovania do sérií, aby som sa do niektorých konečne mohla pustiť. Zúčtovaní je pokračovaním Elixíru, ktorý síce vlastním, ale už asi rok ho má požičaný známa, tak dúfam, že sa k nemu ešte niekedy dostanem. Jsem zlomená je splnenie jedného vianočného restu, kedy sa Ježiško pomýlil a doniesol mi tretí diel a nie druhý, ktorý som ešte nemala. Šeptajíci lebka je druhý diel ku knihe Kvílejíci schodište, na ktorú sa veľmi teším. Dúfam, že to bude zábavné, oddychové a možno trochu aj strašidelné. Prorok je tretím dielom zo série Hřbitovní královna, už len niekde musím zohnať  druhý diel. Třínácty příběh a Bellman & Black sú knihy od rovnakej autorky, ktoré som chcela už veľmi dlho, tak som rada, že sa mi konečne podarilo dokopať k ich kúpe.


Ďalej som si kúpila celú sériu Čokolády. Takže prvý diel Čokoláda (mimochodom, veľmi ma potešilo, že sa dala kúpiť ešte s touto obálkou, pretože tá filmová je otrasná), druhý diel Krysařovy střevíce a tretí diel Broskve pro otce Francise. Inak absolútne nechápem toho, kto vytváral obálky k celej sérii, pretože každá kniha je úplne iná a keby to tam nie je napísané, pravdepodobne by ľudia ani nevedeli, že sú to všetko knihy z jednej série. Smolný rok mi prišiel, bohužiaľ, bez prebalu, čo ma veľmi mrzí, pretože je naozaj pekný (obálka tu). Ale kníhkupectvo Gorila mi to vynahradilo darčekom, takže sa na ich prístup k zákazníkovi naozaj nemôžem sťažovať. Zátiší s kousky chleba má nádhernú obálku, ktorá nalákala aj mamu a tá si hneď knihu vzala na čítanie. Sestry sudičky majú okrem krásnej obálky aj zaujímavú anotáciu, tak som zvedavá, aké to vlastne bude. 


Z posledných dvoch kníh z výpredajov mám asi najväčšiu radosť. Ve stínu černých ptáků som chcela už neuveriteľne dlho a nemôžem sa dočkať, kedy sa do nej pustím. Podľa recenzií si myslím, že budem z knihy nadšená. A kniha Zlodějka je absolútne nádherná a aj napriek tomu, že je dosť hrubá a pravdepodobne sa nebude čítať až tak rýchlo, chcem sa do nej začítať čo najskôr. 


V júni bol Deň detí a so sestrou sme si zaviedli novú tradíciu. Každý rok si pôjdeme kúpiť jednu knihu do kníhkupectva a musí to byť kniha, ktorú len chceme, nie, že si ju potrebujeme kúpiť do série alebo podobne. Ja som si vybrala Príšerne nahlas a neuveriteľne blízko, po ktorej som pozerala už dlhšiu dobu. Mimochodom, sestra si zobrala pokračovanie Upírskej akadémie. A poslednou knihou, ktorú som si uplynulý mesiac kúpila je Láska, kde si? z Kníh pre každého (kde mali nový tovar, najmä knihy z Fortuny), ktorú som si musela dokúpiť, keďže som ju už čítala, ale doma som mala len druhý diel. 


V júni mi prišlo aj 5 recenzných výtlačkov. Ako prvá dorazila kniha Cez oblaky stále svieti slnko od Ikaru ešte za mesiac máj. Knihu som už prečítala a chystám na ňu recenziu, ale môžem povedať, že sa mi dosť páčila. Hneď potom prišli ďalšie dva, tiež od Ikaru, ale už za jún. Hrdina mi nemohol chýbať do mojej zbierky Samanthy Young a Ready player one som si nemohla nechať ujsť. Knihu mám momentálne rozčítanú a je to fakt výborné, som zvedavá, ako to skončí. 


A úplne posledné knihy sú recenzáky z Albatrosu. A sú to Následníčka, opäť s nádhernou obálkou a Proč jsme se rozešli. Na obe knihy sa už naozaj veľmi teším a sú hneď ďalšie v mojom čítacom poradovníku. 


***
Tento mesiac mi pribudlo 21 kníh.


 Čítali ste niektoré z týchto kníh? Ak áno, ako sa vám páčili? :)

Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára