nedeľa 13. novembra 2016

Knižné chvíľky (+ Bibliotéka)

Boli ste na tento rok na Bibliotéke? Ja som ju navštívila hneď vo štvrtok ráno, pretože som si myslela, že tam ešte nebude toľko ľudí a všetko si dôkladne a hlavne v kľude prejdem. No mýlila som sa. Pred obedom tam už bolo naozaj veľa ľudí, ale v podstate som rada, lebo viem, že ľudí knihy stále zaujímajú, kupujú ich a čítajú stále viac a viac. 


V porovnaní s minulým rokom som nepostrehla žiadne výrazné zmeny. Naše najväčšie a najznámejšie vydavateľstvá Ikar, Slovart, Albatros tam mali najväčšie, najkrajšie a najzaujímavejšie stánky. Zaujímavé tituly sa dali nájsť aj v antikvariáte, kde si pár kúskov nakúpila kamarátka, s ktorou som na Bibliotéku išla.


Najviac sa mi páčil stánok Slovartu, ktorý bol oddelený stenou, na ktorej boli mená známych autorov. Taktiež vnútri stánku sa skrývali asi najkrajšie skvosty, ktoré ste na Bibliotéke mohli vidieť. Táto anglická edícia kníh je jednoducho nááádherná. Je treba do nej investovať trošku viac peňazí, ale myslím, že investícia do kníh je vždy dobrá a nemusíme mať kvôli tomu výčitky :)


Albatros mal skvelý výber noviniek a k tomu aj pohodlné posedenie. Stačilo si už len vybrať a odniesť si svoje srdcovky domov.  


Ja som tentokrát veľmi nenakupovala. Idú Vianoce a dúfam, že väčšinu kníh, ktoré mám na zozname a ktorý som dala mame a sestre, aby podľa neho niečo pekné mohli vybrať, si nájdem pod stromčekom. Kúpila som si len pár kníh, ktoré boli v zľave v Ikare a v Panta Rhei. Nechala som si ich ale na internáte a zabudla som ich odfotiť :)



Včera večer som dočítala Dvůr trnů a růží. Musím priznať, že zo začiatku som bola trochu znepokojená, že sa mi to nebude veľmi páčiť a kniha sa zaradí medzi ostatné priemerné na mojich poličkách, ale od polovice som sa upokojila s tým, že začína to vyzerať naozaj veľmi dobre a také to bolo až do konca. Som spokojná. 

Teraz ma čaká Rose pod palbou. Tá obálka je prekrásna, ale trochu sa bojím toho príbehu. Určite bude skvelý, ale smutný. Čo dobré ste čítali vy? Krásny víkend....
Ellie 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára