sobota 29. marca 2014

Knižnica #1


Na viacerých blogoch som videla články o úlovkoch z knižnice. Neviem, kde presne tento nápad vznikol, ale inšpirovala som sa ním, keďže knižnicu (vlastne tri) navštevujem dosť často, v poslednej dobe hlavne kvôli škole, ale to mi nebráni si zobrať aj niečo oveľa príjemnejšie. 

Za posledné tri mesiace sa mi knihy z knižnice poriadne nakopili (niežeby som doma nemala xyz neprečítaných kníh), ale na každú z nich som zvedavá tak postupne jednu po druhej čítam a striedam to s vlastnými knihami.

*bohužiaľ, fotky nebudú, pretože na každej fotke je vidieť len lesklý obal, v ktorom sú knihy obalené

***

V prvej knižnici som konečne našla knihu Sex ve městě, ktorú si chcem už dlho prečítať, pretože život Carrie B. spracovaný v akejkoľvek forme zbožňujem. Uvidím, či sa mi bude páčiť, pretože recenzie na knihu nie sú veľmi pozitívne. A hlavne sa teším na porovnávanie knihy so seriálom. Požičala som si aj celú sériu Temné hmoty (Zlatý kompas, Magický nôž, Jantárový ďalekohľad), na ktorú som dosť zvedavá. 



Z druhej knižnice som si odniesla knihu od slovenskej autorky Enji Rúčkovej Láska na dvoch kolesách, hoci netuším, či si ju prečítam. To uvidím podľa toho, či ma bude baviť po prvých stranách. Druhou knihou je Kníže z mlhy Od Zafóna som nečítala ešte ani jednu knihu, hoci nejaké doma mám a som rada, že začnem jeho prvotinou. 


V poslednej knižnici som si nabrala najviac kníh a väčšinou (celkom prekvapivo) slovenskú tvorbu. Keď som ich tam videla všetky vedľa seba, akosi som na ne dostala náladu. Požičala som si O lásku sa neprosí od Varáčkovej (dávam tejto autorke druhú šancu, pretože som počula, že knihy, v ktorých dáva ruky preč od nadprirodzena, sú dobré), Hazard od Solčanskej (uvidím, ako ma chytia prvé strany), Karolína, neblázni! od Riečanskej (túto knihu som si chcela už dávno kúpiť za smiešnu cenu, tak uvidím, či sa to oplatí) a Most kolibríkov opäť od Rúčkovej (k tejto knihe som tiež trochu skeptická, ale uvidím, možno ma zaujme). Hello. My name is Anča Pagáčová. od Siposovej som už prečítala a veľmi ma to nebavilo, ale keďže to bolo také hodinové čítanie ani ma to nemrzí. Prvú časť Gossip Girl - Bozk na pery - som už takisto prečítala a to ma naopak bavilo, rozhodne si prečítam ďalšie diely a rada by som túto sériu mala aj doma. 




Z minulého mesiaca mi ostali doma ešte prvé dve časti Sukuby (prvá časť Trápení je pre mňa naozaj trápením, keďže sa akosi nemôžem pohnúť od druhej kapitoly), Stratené dievča a Temná hrdinka. Na tieto dve sa veľmi teším, len mi na ne stále neostáva čas, tak asi u mňa na poličke ešte nejakú dobu pobudnú. Úplne poslednou knihou je Antigona, na ktorú sa, napriek tomu, že je to povinné do školy, celkom teším. 




 Ellie

2 komentáre:

  1. Máš toho dosť :) Čítala som Sukubu, tá sa mi moc páčila a Temné hmoty, kde sa mi už moc nepáčila posledná, ale čítala som to už fakt dávno, tak teraz by som to možno brala už inak...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Knížete z mlhy jsem měla půjčeného z knihovny zrovna nedávno.:-) Sex ve městě a Gossip girl si chci také přečíst.:-)

    OdpovedaťOdstrániť