utorok 22. júla 2014

Knižné chvílky (3)

Po tom, čo som tak veľmi bojovala s Prozreteľnosťou, ktorú som čítala viac ako týždeň (pretože som nezvládla viac ako 50 strán hlúpostí za deň), som potrebovala niečo, pri čom sa odreagujem a čo ma nebude iritovať každou stranou viac a viac. Preto som sa rozhodla pre jednohubku Dívka, která sahala po hvězdách od Sarah Addison Allen. Od autorky som už čítala Zahradu kouzel a z tej som bola nadšená. DKSPH sa mi páčila o niečo menej, ale stále to bola skvelá kniha, ktorá mi spríjemnila deň.





Teraz ma opäť čaká ťažká úloha - vybrať, čo idem čítať. Aj vy vždy tak veľmi dlho premýšľate, do čoho sa pustíte alebo si beriete knihy spontánne? Ja som ten prvý prípad. Vždy si naukladám približne desať kníh okolo seba, listujem v nich, čítam prvé kapitoly a nakoniec aj tak zistím, že idem čítať, ktorú som chytila ako prvú. Ale zbožňujem ten pocit, keď som tak obklopená knihami, až tak, že to robím vždy pred rozčítaním novej knihy. 

A, mimochodom, definitívne som pozmenila môj Summer Challenge. Zistila som, že skôr než sa budem púšťať do nových sérii, ktoré vlastním, chcem dočítať tie, ktoré mám rozčítané, a tak som predsa len vymenila celú sériu Dedičky za Výnimočnú, Ohnivú a Iskrivú (Výnimočná a Ohnivá bude re-reading, na ktorý sa veľmi tešííím). Z pôvodnej výzvy som prečítala zatiaľ 3 knihy, pričom neplánovaných kníh bolo 6. Asi toľko k môjmu rozplánovaniu to-be-read kníh. ;)

Okrem čítania stále pracujem na svojom Wreck This Journal-e a baví ma to čím ďalej, tým viac. Aj keď nie všetko vyjde podľa mojich predstáv (ako napríklad otlačený obrázok hrnčeka aj na stranu, kde vôbec nemal byť), v konečnom dôsledku to vôbec nevadí a ja som s WTJ veľmi spokojná. 




 Čo momentálne čítate vy? Máte nejaké tipy na knihy, ktoré by mi nemali ujsť? :) 

Ellie

2 komentáre:

  1. Ja momentalne čítam Mesto popola,tiež som si dala re-reading :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky! DKSPH si chci přečíst a jsem na to hodně zvědavá.
    Já to mám se čtením stejné jako ty.
    Moc se těším až u nás WTJ vyjde :)

    OdpovedaťOdstrániť