streda 30. júla 2014

V Česku vyjde v auguste:

Vydavateľstvo Baronet

Vzácna a drahocenná - Raine Miller (The Blackstone Affair 4.)

Z tejto série som nečítala ešte ani jednu časť, takže sa nechystám kupovať ani záverečný diel. Možno si ju ale v budúcnosti prečítam, keďže táto séria je taká jednohubka k bazénu.

Remy - Katy Evans (Real 3.)

Z tejto série som takisto nečítala ani jednu časť, ale táto ma narozdiel od tej predchádzajúcej neláka ani trochu. Veľmi mi to obsahovo pripomína Krásnu katastrofu, čo bolo jedno veľké sklamanie, takže asi sa jej skôr vyhnem.

Vydavateľstvo Host

Úterní ženy mezi bylinami a řepou - Monika Peetz

Táto kniha na prvý pohľad rozhodne zaujme a mňa nalákala ako názvom, tak obálkou. Asi sa však nebudem s čítaním nejako veľmi ponáhľať, pretože recenzie na ňu nie sú až také pozitívne. Uvidíme. 

Vydavateľstvo BB/art

Velikost L - Šaty pro nevěstu - Meg Cabot (Heather Wells 5.)

Je strašne frustrujúce, keď nielen, že nestíham čítať všetky diely rozčítanej série, ale ešte k tomu ich ani nestíham kupovať. Z tejto série mám prečítaný jeden jediný diel a kúpené tri, dosť úbohá bilancia...

Vydavateľstvo Jota

Podivné město - Ransom Riggs (Miss Peregrine's Peculiar Children 2.)

Sirotčinec bol jednou z najzvláštnejších kníh, aké som kedy čítala a veľmi sa mi páčil. Rozhodne si chcem prečítať aj druhý diel a bola by som rada, keby tieto knihy mám aj vo svojej knižnici, pretože už len na pohľad sú krásne.

Vydavateľstvo CooBoo

Kde hvězdy stále září - Trish Doller

Na túto knihu sa už veľmi teším. Klasické YA romány mám veľmi rada a myslím, že aj tento sa mi bude páčiť. A tá obálka je skutočne nádherná.

Jsem rozohněná - Tahereh Mafi (Shatter Me 3.)

Toto je jedna z najočakávanejších kníh tohto roka a ja si ju jednoznačne musím dokúpiť do série. Zatiaľ som síce čítala len prvý diel a k tomu druhému sa akosi stále nemôžem dokopať. Ale som zvedavá, ako bude príbeh ďalej pokračovať a ako nakoniec skončí.

Škola dobra a zla - Soman Chainani (The School for Good and Evil 1.)

Příběh dvou staletí - Rachel Harris (My Super Sweet Sixteenth Century 2.)
Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára