nedeľa 30. apríla 2017

Book Haul (Apr 2017)

V apríli mi pribudlo naozaj veľké množstvo kníh. Spravila som aj niekoľko internetových objednávok a niektoré mi ešte nedorazili, takže ich uvidíte pravdepodobne v májovom haule. Zo všetkých kníh mám veľkú radosť a najradšej by som ich čítala všetky naraz, bohužiaľ, nemám teraz toľko času, koľko by som si želala. 

Prvá (obrovská) hromada je meninovým darčekom od sestry, ktorá sa asi úplne zbláznila. Ako som už spomínala minulý mesiac, je to celá kolekcia kníh z edície Svetovej knihovny od Odeonu. Všetky vyzerajú skutočne zaujímavo a som veľmi zvedavá, ktorá sa mi z nich bude páčiť najviac. Sú to: Hrad, Chtělo by to nový jména, Palladium, Jádro Slunce, Tělo a krev, Bonita Avenue, Telegraph Evanue a Úzka cesta na daleký sever, Bludy z nudy, Krvavý duben, Milosrdenství, Enjoy, Ticho a vřava a Enon.



Posledným darčekom je Etta a Otto a Russell a James. Tá ma okrem iného aj nádhernú obálku. Rovnako nádherné obálky majú aj knihy, ktoré som si vybrala z bazáru na knihcentrum.cz. Všetky prišli v perfektnom stave, čo ma veľmi potešilo, pretože za tú zľavnenú cenu sa naozaj oplatili. Doplnila som si ďalšiu básnickú zbierku - Alkoholy. Ďalšie dve knihy vyzerajú absolútne perfektne, čo sa dá od Hostu a Arga čakať. Sú to Nekonečné dny a Vesaliovo tajemství.


Poslednýmy prírastkami za tento mesiac sú Nebeská tělesa, ktoré vyšli na tohtoročný Veľký knižný štvrtok a Illuminae, ktorú som si kúpila veľmi spontánne. Išla som sa len poprechádzať do PantaRhei a chcela som si pozrieť, ako teda Illuminae vyzerá, keďže som ju videla asi na každom blogu. V obchode ju však nemali ale predavačka sa mi ponúkla, že ju teda objedná, pretože to vyzerá zaujímavo a že mám prísť o týždeň, kedy ju už určite budú mať. Tak som si ju tak dobrovoľne-nasilu nakoniec kúpila. Forma tejto knihy je naozaj perfektná, 600 strán som prečítala za jeden deň, ale musím povedať, že som teda čakala trošku viac. Neviem, či je to preto, lebo som mala tak vysoké očakávania, alebo preto, že nie som zrovna najväčší sci-fi fanúšik, ale skrátka ma sklamala. 



***

Spolu mi pribudlo 19 kníh.
Čítali ste nejaké z nich? Aký máte na ne názor? :)
Ellie

6 komentárov:

  1. krasna sbirka knizek... odeon ma pekne hrbety, jsou takove pekne barevne, ale nelibi se mi ty prouzky z predni strany :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mne práveže až tak nevadia, hlavne, že k sebe perfektne ladia :)

      Odstrániť
  2. Páni, páni, PÁNI!!! O.o Ja zas nevychádzam z údivu :D Toľko kníh za jeden mesiac?! Fú, ja by som ich ani nemala, kde dať :D Tvoja sestra je strašne zlatý človek a fakt ste obrovitánske knihomoľky ;) Ten Illuminae...hmm, to by ma naozaj zaujímal tvoj názor, hádam bude recenzia. Sama som po tej knihe chcela siahnuť, keď ju každý tak chváli, no akosi mám stále pochybnosti ako to u super vychvaľovaných knihách v mojom prípade býva, a potom ma väčšinou sklamú :/ A cítim sa kvôli tomu aj dosť čudne :D Zas ja, tá ktorá tú knihu ani nemohla cítiť (tak napr., teraz to bol príklad s Červenou kráľovnou, ktorú fakt nemusím a privodzovala mi infarktové stavy -_-)...joj, no ťažko so mnou, niekedy si pripadám strašne náročná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My sme trošku šibnuté, ale nemôžeme si pomôcť :D s miestom máme obrovské problémy, pár kníh už musím mať dokonca aj u priateľa, lebo to naozaj nemám, kam dávať. :D ale nezastavuje ma to a už teraz viem, že aj v máji toho bude kopa. :D a recenzia určite bude, vysvetlím tam bližšie, čo sa mi páčilo/nepáčilo ... ja to tak tiež mám veľakrát, že som natešená a potom zistím , že neviem, z čoho by som mala byť. Každému sadne niečo iné a náročná, pri tom množstve kníh, ktoré prečítaš, musíš byť chtiac-nechtiac. :)

      Odstrániť
  3. Mňa akosi celý ten boom okolo Illuminae obišiel a mám dojem, že až teraz, keď už tá vlna nadšenia opadáva, tak ma kniha stále viac láka. A páči sa mi celé to netradičné spracovanie. Možno si ju raz prečítam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa prave to spracovanie nalákalo, ale celkovo ma ten príbeh až tak nezaujal. Ale určite ju stojí za to vlastniť, už len pre tú netradičnú formu. :)

      Odstrániť