nedeľa 19. mája 2013

Posúď knihu podľa obalu (6)

Toto meme poriada Syki.

Názov: Heřmánkový palouk
Autor: Mary Wesley
Vydavateľstvo: BB/art
Dátum vydania: 2011

Anotácia:
Píše se srpen 1939 a pět mladých bratranců a sestřenic se sjíždí do Cornwallu, aby v domě své tety strávili letní prázdniny. Záhy bude vyhlášena mobilizace a životy těchto mladých lidí projdou nenávratnou změnou. Autorka velmi sugestivně vypráví příběh těchto chlapců a dívek, jak ve válce, tak v míru, v průběhu dospělosti i stáří. Jsou totiž navěky propojeni ztrátami a láskou, svazky rodinnými i přátelskými. Jak dospívají, bojují nejenom o přežití, ale i o to, aby zůstali věrni sami sobě i těm, které milují.

Môj názor:
Obálka k tejto knihe ma zaujala na prvý pohľad a bol to hlavný dôvod, prečo som si knihu kúpila. Tá obálka je naozaj krásna a naživo je ešte stokrát krajšia. Má v sebe niečo depresívne a je taká smutno-pekná. Páči sa mi nielen obálka, ale aj celkové prevedenie a už teraz viem, že jej dám 5/5. Na knihu sa veľmi teším, ale keďže  je to vážnejšia téma, nechávam si ju na čas, keď budem v tej správnej nálade na takýto žáner.
Ellie

1 komentár:

  1. Ja som sa toho zľakla 8D ako zdrogovaní vyzerajú 8D podľa obálky by som si teda knihu nevybrala.

    OdpovedaťOdstrániť