nedeľa 20. septembra 2015

Mesačná chvastačka (august 2015)

Toto mesačné meme poriada Judit!

***

Knihy, ktoré som si kúpila
V auguste som bola opäť na výlete v Prahe a opäť som nemohla obísť Levné knihy, kde som tentokrát našla naozaj skvelé kúsky za ešte lepšie ceny. Prvým úlovkom je ďalšia kniha od Edgara Allana Poe - Povídky, ktorá vyzerá naozaj krásne. Na Agnes som už dávnejšie čítala pozitívne recenzie, tak som si ju zobrala a dosť sa na ňu teším. A Druhá sezóna je kniha, ktorú som kúpila skôr pre mamu, ale ak sa jej bude páčiť, možno si ju prečítam aj ja. 


Železnú dceru som si dokúpila k prvému dielu Železný král, aj napriek tomu, že ten som ešte nečítala. Teraz aspoň budem mať väčšiu motiváciu. Churchillovala sekretářka a Planoucí lesy Venuše ma zaujali hlavne krásnymi obálkami, ale ani anotácie nezneli zle. Neviem, či si niekedy prečítam knihu Harry Potter & filozofie, ale keď som ju našla, kúpila som si ju do zbierky. Aj keď nečítam poéziu, Květy zla som si kúpila, pretože sa v tejto zbierke nachádza moja najobľúbenejšia báseň a tá knižka vyzerá naozaj veľmi pekne.


Recenzné výtlačky
Od CooBoo mi prišli dve knižky. Prvou je Isla a šťastné konce. Recenziu nájdete tu a môžem ju len a len odporučiť. Skvelý záver celej voľnej série. Druhou je kniha Šťastní ľudia čítajú a pijú kávu z vydavateľstva Motto. Je to krátka francúzska oddychovka a rozhodne som si ju veľmi užila. Recenzia tu

Od Ikaru som dostala takisto dve knihy. Kniha Doma s madam Chic sa mi veľmi páčila a som rada, že ju mám vo svojej zbierke. Naopak Labyrint považujem za jedno z najväčších sklamaní roka. Stále som neprišla na to, čo na tom všetci vidia. Ale sto ľudí, sto chutí. :) Recenzie na obe knihy nájdete tu a tu


***
Tento mesiac mi pribudlo 12 kníh.

Čítali ste niektoré z nich? Ak áno, ako sa vám páčili? :)


Ellie

2 komentáre:

  1. Pekné prírastky! :) Labyrint mi čoskoro príde domov, snáď sa bude páčiť :) A tie obálky Iron Fey série! Ja z nich proste stále nemôžem, mne sa proste moc páčia :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné přírůstky :) Hlavně Isla a Labyrint :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť