pondelok 23. decembra 2013

Vianočný knižný TAG

Rozhodla som sa, že aj ja vyplním nejaký vianočný TAG, konkrétne ten, ktorý som našla u Charmedky

***

1. Jaký film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?
Najradšej mám, samozrejme, rozprávky, tie klasické slovenské a české a z tých si naozaj neviem vybrať svoju najobľúbenejšiu. Popelka, Mrázik, Pyšná princezná (ktorú som posledné roky nepozerala, pretože bola vždy na Štedrý deň počas večere, ale tento rok mi neujde, keďže je dnes a nie zajtra :)), Princezná so zlatou hviezdou, Princ a večernica, Kráľ Drozdia brada, Soľ nad zlato, atď, atď. 

2. Jakou vánoční písničku máš nejradši?
Úplne najradšej mám Shake up Christmas od Train. Tú by som mohla počúvať stále dokola. :) 


3. Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?
Nikdy som nerozmýšľala nad obľúbenou vianočnou farbou, ale asi všetky, čo sa lesknú - zlatá, strieborná a všetky ostatné trblietavé. :)

4. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblečeš a upravíš?
Do obeda som vždy zásadne v pyžame, ktoré ide hneď do práčky, pretože som celá od cukru a múky, ale na večeru sa vždy všetci slávnostne oblečieme. 

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?
Vždy večer. Je to tradícia, keď po večeri zazvoníme zvončekom a bežíme k darčekom.

6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?
Nie, nie som taká šikovná, aby sa mi to podarilo a niekedy perníkové chalúpky dostávame od tety, takže my ostávame radšej pri normálnych medovníčkoch.

7. Co děláš o vánočních prázdninách?
Oddychujem, čítam, pozerám rozprávky a filmy, strašne veľa jem a chodíme na návštevy rodine a kamarátom.

8. Máš nějaké vánoční přání?
Áno, aby sme boli všetci zdraví a šťastní.

9. Už víš, co by si chtěla najít pod stromečkem?
Už aj viem, čo tam nájdem a veľmi sa na to teším. :)

10. Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
Vôňa lineckého pečiva - aj keď nechápem prečo, keďže to je len múka, cukor a Hera, ale toto pečivo mi vonia zo všetkých najviac. A ešte vôňa vianočného punču, tú mám tiež veľmi rada.

11. Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Kapustnica a šalát, pretože to nemávame často a všetko vianočné pečivo, pretože to máme tiež len raz za rok (aj keď ho je väčšinou toľko, že ho jeme do Veľkej noci...).


Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára