sobota 27. decembra 2014

On my wishlist - špeciál


Keďže máme poslednú sobotu v tomto roku, tým pádom aj posledný On My Wishlist, rozhodla som sa pre trochu špeciálny článok. Zhrniem všetky knihy, ktoré som si v OMW za tento rok želala a ktoré z nich sa mi aj podarilo získať do svojej knižnice. 




Celkovo som si želala 54 kníh a z nich som získala 19.

Z prvej 25-ky sú to knihy: 
  • Beznádejná a Stratená nádej
  • Archiv
  • Keby som bola tebou a Sama sebou
  • Šampión
  • PoloSvět 1, 2, 3 - Zima, Jaro, Léto
  • Proroctví
  • Odviaž sa!
Z drhej 25-ky sú to tieto:
  • Gabirelův Ráj
  • Príbeh dvoch storočí
  • Selekcia
  • Papírová města
  • Jsem rozohněná
  • Poklony & Sprisahania
A z poslednej 4-ky ani jednu.

Takže, aj v novom roku  mám stále čo dokupovať, a to nehovorím o knihách, ktoré majú vychádzať budúci rok a ktoré chcem všetky do jednej. 
Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára