pondelok 29. decembra 2014

V Česku vyjde v januári:

Vydavateľstvo Jota:

Splynutí - Julianna Baggott (Pure 2.)



Keďže som nečítala ani prvý diel, ktorý ma však veľmi láka svojou obálkou, neplánujem v blízkej dobe kupovať ani druhú časť. Uvidíme, kedy sa k tejto sérii dostanem. 

Vydavateľstvo Knižní klub:

Platanová alej - John Grisham  (Jake Brigance 2.)



Táto kniha vyšla už aj u nás, ale zatiaľ ma neláka. Možno sa raz dostanem aj k tomuto autorovi, ale zatiaľ nepatrí medzi moje priority. 

Pět - Ursula Poznanski (Beatrice Kaspary 1.)



Táto kniha ma láka ako obálkou, aj anotáciou, ale trochu sa obávam toho, že ma sklame. Každopádne by som si ju rada prečítala. 

Město nebeského ohně - Cassandra Clare (The Mortal Instruments 6.)



Naši susedia sa môžu radovať, že im záver mega-úspešnej série vychádza už v januári, ale ani my nemusíme čakať dlho. U nás vychádza vo februári, takže mám čas prečítať dovtedy piaty diel. 

Vydavateľstvo CooBoo:


Planoucí hvězda - Moira Young (Dust Lands Trilogy 3.)



Toto je rovnaký prípad ako pri knihe Splynutí - nečítala som zatiaľ ani predchádzajúce diely, takže si neplánujem kupovať ani tento. Ale na túto sériu sa už teším a rozhodne si ju plánujem prečítať budúci rok. 

Svůdné zůčtovaní - Wendy Higgins (Sweet Trilogy 3.)



CooBoo mi nemohlo dať lepší darček k narodeninám, ako záver jednej z mojich najobľúbenejších sérií vôbec. Na Svůdné zúčtovaní sa teším najviac a nemôžem sa dočkať toho, keď sa mi dostane do ruky. 

Můj ne tak sladký život - Rachel Harris (My Super Sweet Sixteenth Century 3.)



Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára