utorok 6. decembra 2016

Predvianočné knižné chvíľky

Ahojte! Užívate si predvianočnú atmosféru tak ako ja? Trhy, punč a všetko to dobré nezdravé jedlo :) Všade kopec svetielok, nádherná výzdoba a na námestiach krásne vysvietené vianočné stromčeky... Pre mňa je to jednoznačne najkrajšie obdobie v roku! A, samozrejme, nesmú chýbať knihy. Momentálne mám rozčítanú knihu Sůl moře, ktorá je zatiaľ super, číta sa veľmi rýchlo a mám pocit, že to bude opäť 5 hviezdičiek - ako vždy pri Rute Sepetys. 


V poslednej dobe mám kopec povinností, či už v škole alebo aj doma a nestíham toľko čítať, ako by som chcela a ako by som si predstavovala. Preto mi s blogom už dlhšiu dobu pomáha aj sestra, takže niektoré recenzie a články sú jej, ale nebudem to nijako deliť, pretože Bookverse je od začiatku dá sa povedať, že naše spoločné "dieťa" :) Na knihy máme takmer rovnaký názor, akurát že ona ich nakupuje ešte tak 10x viac, ako ja pretože je pracujúca a ja ešte len "chudobný študentík". Preto aj chvastačky budú niekedy veľmi objemné. :) 


Sestra momentálne číta Rose pod palbou. Rovnako ako aj Sůl moře, je to trošku ťažšia téma, ktorá sa veľmi nehodí do predvianočnej nálady, preto aj samotné čítanie je pomalšie, ale určite to bude skvelý príbeh, ktorého koniec každého dostane. Ale po týchto trochu depresívnych knihách určite obidve siahneme po nejakej milej, vianočnej knižke, a potom určite prídu na rad aj knižky od Ježiška, na ktoré sa už obidve veľmi tešíme! 



Máte už vianočnú výzdobu? My už máme aj adventný veniec a dokonca sme si spravili aj  vianočný stromček, nech si ho čo najdlhšie užijeme. A pri ňom budem čítať Pasažérku. Veľmi sa na ňu teším a som zvedavá, aká nakoniec bude.


Boli ste už na vianočných trhoch? Alebo možno na nejakých mikulášskych? My sme boli v Prahe a musím povedať, že boli veľmi pekné. Najviac ma očaril nádherný stromček, ktorý rozsvecovali podľa hudby. Len toľko ľudí, koľko bolo tam som ešte v Prahe nezažila a bol celkom problém si jednotlivé stánky poprezerať a niečo kúpiť, lebo keď nás dav strhol von z námestia, nemali sme inú možnosť, len sa nechať ním viesť. Ale nakoniec aj to má svoje čaro. Aspoň viem, že Vianoce sa týkajú naozaj každého jedného z nás .






Krásneho Mikuláša a kopec sladkostí. Snáď ste poslúchali :)

Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára