piatok 30. decembra 2016

Vianočná knižná nádielka

Vianoce sú už pomaly za nami, ale mňa vianočná nálada stále neopúšťa. Síce mi ju trochu narúša učenie, pretože prvý novoročný týždeň sa bude niesť v skúškovom duchu. Snáď sa mi všetko podarí tak, ako plánujem. Nič mi ale nezabráni, aby som každú voľnú chvíľu venovala knihám. 

Pod stromčekom som si našla krásnu nádielku. Doplnili sa mi tak mnohé série, ktorých čítanie som odkladala práve z dôvodu, že nemám všetky diely v knižnici. 


Od priateľa som dostala celú sériu Sirotčinca. Čítala som zatiaľ len prvý diel, ktorý sa mi veľmi páčil a mala som ho len požičaný. Po filme, na ktorom som bola 2x v kine, priateľ asi usúdil, že to bude pre mňa ideálny darček. A nemýlil sa. :) Od sestry som dostala Zimní příbeh - konečne kniha, ktorá nemá žiadne pokračovanie a skvele sa hodí na zimné večery. Golemu som si už dávno veľmi priala, ale nikdy na ňu nezostal rozpočet. Šťastně až navěky som už stihla aj prečítať a bolo to, ako inak, výborné. Kniha strát a nálezov ma láka už dlho a Popel půlnoci je 6.diel do série. Ani neviem, či sa plánujú aj ďalšie diely, ale každopádne dúfam, že áno. Od mami som dostala Království - a tým mám konečne celú sériu a chystám sa do nej čo najskôr pustiť. U babky som si rozbalila Splynutí a Oheň. Mám pocit, že niekto z rodiny jej musel s výberom pomôcť, lebo sa trafila výborne. :)


A s knihami nekončíme. Bolo tam ešte pár balíčkov aj pre sestru. Tá si našla Dceru, a tak si pomaly tiež dopĺňa Selekciu. Příslib krve a Krvavé tažení je niečo, čo by sa mohlo páčiť fanúšikom Hier o tróny. Kamarátka ich už stihla prečítať a bola z nich dosť nadšená. Obeť bol darček od sesternice. Slovenských autorov takmer vôbec nečítame, tak uvidíme, či sa niekedy odhodláme do nej pustiť.  


Najkrajší a najlepší darček bol jednoznačne ilustrovaný Harry Potter. Je naozaj krásne a kvalitne spracovaný, len tie pavúky....Je to podľa mňa najnechutnejšie zviera na svete a kapitolu s Aragogom budem musieť čítať v tej pôvodnej edícii bez obrázkov. :D


 Aké ste mali Vianoce vy? Dostali ste tiež nejaké knižky alebo dávate prednosť iným darčekom? Ja som asi naozaj poslúchala, lebo som si našla okrem kníh aj kopec krásnych vecí, za ktoré všetkým veľmi ďakujem!!! :)


Momentálne čítam Dárek z pravé lásky, ktorý som kúpila aj sestre na meniny, takže si dávame spoločné čítanie. Určite ju predbehnem, lebo v poslednej dome číta pomaly ako slimák. :D


Zajtra tu máme Silvester. Užite si ho, nech ho trávite kdekoľvek a do nového roka vykročte s tou správnou nohou. Všetko najlepšia vám želám a na zdravie... :)


  Ellie

2 komentáre:

  1. Prajem ti šťastný nový rok.Ja som dostala vianoce Súboj kralov a Slavik a mnohé iné knihy,to by bolo na dlho vypisovať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) To sa máš na čo tešiť. Súboj kráľov si určite užiješ a aj Slávik vyzerá skvele. Tiež po ňom pokukujem. Príjemné čítanie :)

      Odstrániť