streda 22. mája 2019

Pridajte sa ku mne na Instagrame a Goodreads :)

Ahojte! 
Už dávnejšie som sa pohrávala s myšlienkou, že by som mala k blogu založiť aj instagram. Dlho bol v kurze Facebook, ale priznám sa, že nie som jeho veľkým fanúšikom. Instagram mi je oveľa sympatickejší a hlavne si môžem vybrať presný okruh záľub, ktoré ma zaujímajú a chcem sledovať. Preto, keď som mala cez zimu trochu viac času, konečne som sa odhodlala, vytvorila si konto a pridala prvú fotku. Baví ma sledovať, čo čítate vy, alebo kde všade so sebou knihu nosíte. Preto budem rada, keď sa ku mne pridáte a dáte mi o sebe vedieť, aby som sa aj ja dozvedela niečo viac o vás a vašich knihách. :)

Pridajte sa ku mne na Instagrame:


A na Goodreads: 



Teším sa na Vás! :)
Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára