sobota 8. júna 2013

On my wishlist (13)

Sobotné meme od Book Chick City. Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť a mať ich vo svojej knižnici. Môžu to byť staršie knihy, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.

Na dnes vyberám knihy:



Názov: Upírska akadémia a Mrazivý bozk
Autor: Richelle Mead
Séria: Upírska akadémia
Diel: 1. a 2.
Ellie

4 komentáre:

  1. Jednotku mám, dvojka by mi mala niekedy teraz dôjsť a trojku-šestku som dnes dostala (v češtine) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. diel mám doma a 2. si chcem dokúpiť cez leto 8) čítala som knihy ako české e-booky, ale táto edícia je veľmi pekná, takže túto chcem mať doma 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich mám ako e-booky, ale strašne chcem celú sériu v tejto edícii, lebo sú to skvosty podobne, ako je séria Luxus. :)

      Odstrániť