piatok 9. augusta 2013

Tweety s city (Rýchlorecenzia)

Autor: Elizabeth Rudnick
Originálny názov: Tweet Heart
Vydavateľstvo: CooBoo 2012
Séria: -
Diel: -
Počet strán: 272
Žáner: YA, contemporary
Moje hodnotenie obálky: 1,5/5

Anotácia:
Claire nemůže uvěřit, že si ji na Twitteru našel její vysněný kluk. Myslela si, že si jí nikdy ani nevšimne, ale jak se zdá, rozumí jí líp než kdokoliv jiný. Twittersmír je ale záhadné místo, kde se občas přátelé chovají jinak než v reálném světě. A aby toho nebylo málo, Claire si uvědomí, že je zamilovaná do úplně posledního kluka, který kdy připadal v úvahu…

***

Čo sa mi páčilo:
Kniha ma zaujala hlavne tým, že je napísaná v tweetoch, mailoch a pár blogových príspevkoch. Ale to asi každého, keďže to sa zas až tak často nevidí. Prečítala som knihy písané len v e-mailoch, ktoré sa mi páčili, a preto som sa rozhodla dať šancu aj tejto. To, že bola napísaná takou formou, akou bola sa mi teda na celej knihe pozdávalo najviac. 
A ďalším plusom je to, že príbeh je veľmi reálny, bežne sa môže udiať hocikomu z nás a myslím, že viacerí čitatelia sa nájdu v situáciach,  ktoré sa riešia v knihe. 

Čo sa mi nepáčilo:
Povaha najmä hlavnej postavy - Claire. Claire bola obyčajným dievčaťom, ktoré hľadalo svojho vysneného princa. Ale to jej správanie! Opäť ďalšia horúca kandidátka na najhoršiu knižnú hrdinku. V jednom kuse sa len ponižovala a ľutovala, a sťažovala sa na to aká je nemožná. Sakra, dievča, trochu sa vzchop! 

Celkové zhrnutie:
Nemôžem povedať, že by sa mi kniha úplne nepáčila, ale postavy mi tým ich správaním prišli naozaj ako malé deti a práve preto knihe dávam také hodnotenie, aké dávam. Nevravím, že ja mám 54 rokov, ale keď posúdim ich správanie a vek, tak mi to k sebe nejde.
Ale inak je to pohodové, oddychové a rýchle čítanie, absolútne vhodné na leto. Nemyslím, že si dám niekedy re-reading, ale úplna strata času to zasa tiež nebola.

Moje hodnotenie:

Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára