streda 28. mája 2014

Na Slovensku vyjde v júni:

Vydavateľstvo Slovart:

Mesto stratených duší - Cassandra Clare (Nástroje smrteľníkov 5.)
Túto sériu si musím bezpodmienečne zaobstarať! Aj keď si myslím, že autorka ju mala ukončiť tretím dielom. Ale už len pre tie obálky sa do toho oplatí investovať.

Krvavý sľub - Richelle Mead (Upírska akadémia 4.)
Opäť pokračovanie jednej vynikajúcej série. Bohužiaľ, zatiaľ nemám kúpenú ešte ani jednu časť, ale určite si ich budem postupne kupovať. Pred nedávnom som pozerala aj sfilmovanú prvú časť a prekvapivo sa mi páčila. Budem rada, ak sa sfilmujú aj ďalšie.

Vydavateľstvo Slovenský spisovateľ:

Môj divoký lord - Sabrina Jeffries (Hellions of Halstead Hall 4.)
Štvrtý diel série o bratroch Sharpovcoch od obľúbenej spisovateľky S. Jeffries. Ja som od autorky zatiaľ nečítala nič, ale jej knihy vyzerajú veľmi vtipne. Zatiaľ si ju neplánujem kupovať, ale ak na ňu natrafím napríklad v knižnici, rada jej dám šancu.

Vydavateľstvo Ikar:

Netopierí muž - Jo Nesbo (Harry Hole 1.)
Prvá kniha od Nesba. Ak ste od autora ešte nič nečítali, neodporúčam začínať touto knihou, aby vás to veľmi neodradilo. Ja som ju síce nečítala, ale sestra áno a po tejto ju Nesbo už viac vôbec neláka. Napriek tomu ja verím, že ďalšie časti sú oveľa lepšie.

Manželský omyl - Jennifer Probst (Marriage to a Billionaire 3.)
Kto má rád klasické romány z amerického prostredia je toto určite správny výber. Mňa čaká doma prvý diel a po jeho prečítaní sa rozhodnem, či pôjdem aj na ďalšie.

Pýcha a potešenie - Sylvia Day 
Táto kniha ma láka už len obálkou, takže by som si ju veľmi rada prečítala. Po všetkých YA, sci-fi a fantasy by to bola príjemná zmena.

Závisť - J. R. Ward (Padlí anjeli 3.)
Ten, kto číta Padlých anjelov, sa už určite nevie dočkať tretieho pokračovania. 

Stratená nádej - Colleen Hoover (Nádej 2.)
Veľmi sa teším na toto pokračovanie Beznádejnej. Od príbehu nemôžeme očakávať veľké prekvapenia, keďže je rovnaký ako v prvej časti, akurát že je vyrozprávaný z pohľadu Holdera. Napriek tomu si myslím, že kniha bude veľmi príjemným čítaním. (Len dúfam, že obálka nebude pôvodná.) 

Tento muž - Jodi Ellen Malpas (Tento muž 1.)
Veľmi decentná obálka pre menej decentný príbeh. Milovníci erotických romancí si určite prídu na svoje aj v tomto prípade.

Vydavateľstvo Noxi:

American Wife - Curtis Sittenfeld
Pikantný a šokujúci príbeh bývalej prvej dámy USA Laury Bushovej.

4 komentáre:

  1. Skvelé kúsky, teším sa najmä na novú knihu od Hooverovej a Sylvie Day :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa teším na nové TMI a určite si prečítam aj Nesba. Akurát... Kde si dostala, že Závisť výjde už v júni? Mne všade ukazuje, že až koncom júla O.o Mimochodom obálku som videla teraz prvý krát a normálne som ostala pozerať s otvorenými ústami :D
    A obálka na Stratenú nádej už je ;) https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/p180x540/10339713_773358492698191_2492333572753540114_n.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hups, preklep, fakt vyjde až v júli. ;) No som rada, že nenechali pôvodnú :)

      Odstrániť
  3. Už sa neviem dočkať na Mesto stratených duší ! Cassandra to zasa tak pekne ukončila, až ma z toho ide vyrútiť :D

    OdpovedaťOdstrániť