sobota 31. mája 2014

V Česku vyjde v júni:

Vydavateľstvo Yoli

Cena nevinnosti - Rebecca James
Táto kniha vyšla aj u nás, ale vôbec ma neláka. Od autorky som prečítala Krásnu beštiu a tá sa mi nepáčila. Aj keď som ju čítala už dávno, tak možno keby si ju prečítam teraz, páčila by sa mi. Možno jej dám ešte jednu šancu a potom pouvažujem aj o tejto knihe. 

Slza - Lauren Kate (Teardrop 1.)
Na túto knihu som natrafila až teraz, ale zaujala ma  na prvý pohľad. Knihy od Lauren Kate som zatiaľ nečítala, aj keď sériu Pád mám už kúpenú celú. Rozhodne by som bola rada, keby sa k tejto knihe dostanem.

Na hraně zapomnění - J. A. Redmerski (The Edge of Never 1.)
Aj táto kniha vyšla v slovenčine pod názvom Radšej  nikdy a veľmi rada by som si ju prečítala. A keďže sa mi aj obálka veľmi páči, uvažujem, že si ju pri najbližších nákupov hodím do košíka. 

Vydavateľstvo Knižní klub

Odhalená - P.C. Cast, Kristin Cast (Škola noci 11.)
Nadšenci P. C. Cast alebo čitatelia, ktorí prečítali len prvý diel, ale kupujú celú sériu s cieľom ju niekedy vlastniť celú (konkrétne je toto môj prípad, ale akosi už nemám nádej, že táto séria niekedy skončí) si určite nenechajú ujsť ďalšie pokračovanie série Škola noci.


Vydavateľstvo CooBoo

Proroctví - Josephine Angelini (Starcrossed 1.)
Na túto knihu sa veľmi teším, odkedy viem, že má vyjsť aj v preklade. Mala by som ju dostať ako recenzný výtlačok, tak sa určite do nej pustím hneď, ako mi príde. A tá obálka je skutočne nádherná. 

Vydavateľstvo Kristián

Na stejné vlně - Alexandra Potter
Po všetkých paranormálnych knihách vždy príde vhod nejaká oddychovka. Napríklad aj ďalšia kniha od A. Potter. Ja som zatiaľ čítala len jednu - Daj si pozor na želania, ale tá sa mi páčila, takže si určite chcem prečítať aj dokúpiť ostatné autorkine knihy. Aj keď dám asi prednosť slovenským knihám od Noxi, pretože by som bola rada, keby mám celú sériu v rovnakej edícii. 

Vydavateľstvo Jota

Bílá jako sníh, rudá jako krev - Alessandro d'Avenia
Táto kniha je porovnávaná s Na vine sú hviezdy. Práve preto, by som si ju rada prečítala, ale myslím, že teraz na podobné knihy nemám náladu. Nie je to zrovna oddychové čítanie a myslím, že by som si ju teraz nedokázala tak užiť. Každopádne, si ju raz určite prečítam.

Vydavateľstvo Galatea

Přivolávání - Kelley Armstrong (Darkest Powers 1.)
Aj o tejto knihe som sa dozvedela až teraz a anotáciou ma veľmi zaujala. Na Goodreads má tiež dosť dobré hodnotenia, takže o prečítaní celej série budem určite uvažovať.

Vydavateľstvo Baronet

Šance - Katy Evans (Real 2.)
Prvý diel série som  nečítala a v podstate ma ani veľmi neláka, pretože knihy, kde sa nejako vyskytuje box veľmi nemusím. A anotáciou mi to celé dosť pripomína Krásnu katastrofu, ktorá ma mierne sklamala, takže kupovať túto sériu sa zatiaľ nechystám. 

Vydavateľstvo Argo

Zmrzlinové sedmé nebe - Abby Clements
Toto je jednoznačne najkrajšia obálka, aká sa tu objavila. Už len kvôli nej si knihu určite kúpim, ale ani anotácia neznie zle, takže už teraz môžem povedať, že sa na knihu už veľmi teším. 

Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára