nedeľa 1. novembra 2015

Halloweenský knižný hop 2015

Hop usporiadava Vendea
Keďže už dávno na blogu nebola žiadna súťaž, rozhodla som sa, že je načase nejakú usporiadať. A ako už každý rok býva milým zvykom knižných blogerov práve na Halloween obdariť niekoho knihou, rozhodla som sa aj tento rok do HOPu zapojiť. Knihu do súťaže venujem ja, dúfam, že sa vám môj výber páči. 


V prípade, že ju výherca už bude vlastniť, dám mu na výber z môjho zoznamu vyradených kníh (kde je napríklad Terapie láskou, Kacír a bosorka, Karanténa, Rváč, BZRK). Takže určite sa oplatí zapojiť :) Držím Vám všetkým palce!

A teraz stručne k pravidlám:
  • Hop trvá od 31. 10. 2015 do 11. 11. 2015.
  • Hop je pre SK aj CZ. 
  • Zapojíte sa komentárom, ktorý bude obsahovať meno/prezývku, e-mail a odpovede na dve otázky - Akú najstrašidelnejšiu knihu ste čítali? a Zúčastnili ste sa/zúčastnite sa nejakej halloweenskej párty? Ak áno, aká je vaša maska? :)
  • Sledovať blog nie je povinnosť, ale môžete získať 1 vstup naviac. (V prípade, že blog sledujete, pripíšte do komentáru aj meno, pod akým ho sledujete. :))
  • Výhercu losuje random.org 
  • Výherca má už klasicky tri dni na odpovedanie na e-mail, inak losujem ďalšieho. 
  • Nebuďte smutní, ak nevyhráte - určite bude ešte veľa súťaží, v ktorých máte šancu vyhrať :)
OdHOPkajte aj ďalej:


19 komentárov:

  1. Ms.Luccy, vondryskoval@seznam.cz
    Strašidelné knížky moc nečtu, takže bych asi jako nejstrašidelnější brala knížky od Gillian Flynn (Temné kouty, Zmizelá a Ostré předměty) i když to nejsou horory, ale spíš thrillery :)
    Žádné párty jsem se nezúčastnila, protože nebyl čas, ale příští rok bych už určitě chtěla, takže si budu muset vymyslet nějaký kostým - asi by se mi líbil něco ve stylu Saw nebo zombie :D
    Sleduji jako Ms.Luccy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andy
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    GFC: Andrea Miškocová
    Tretie oko od Kinga? Ja na horory fakt nie som, takže najstrašidelnejšia kniha bude asi fakt táto :D ;)
    A Halloween taktiež neoslavujem, preto som ani na žiadnej párty nebola ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sima
    simona14poliak4@gmail.com
    GFC:Simona Poliaková
    Ve stínu černých Ptáku je skvelá strašidelná kniha,odporúčam
    Na Hallowen party som nebola a ani ma to nikdy nelákalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nataša
    natasabozikova9@gmail.com
    Tým, že ja som veľmi veľký strachoput a bojím sa takmer všetkého, tak sa vyhýbam knihám, ktoré by moju paranoju podporovali, ale tak mne osobne stačia hociajaké knihy s duchmi a nadprirodzenými javmi a som úplne mimo :D
    V živote som nebola na Halloweenskej pááárty, jednoducho niežeby som nerada chodila sa zabávať, ale Halloween ako taký neoslavujem, ale keby som mala možnosť, tak určite idem buď za neposlušnú mačičku (Wrrrrr! :D) Alebo za Sukubu! Tam by sa dalo poriadne vyšantiť, ešte aj rohy by som si mohla dať :D Looool :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kikina182
    kakristyna@seznam.cz
    Moc takových knih nečtu, takže asi Nemilovaní.
    Bohužel jsem nebyla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moncik.11@seznam.cz
    1. Neříkám, že to zrovna byla nejstrašidelnější kniha, ale v době, kdy jsem ji prvně četla, mi tak doopravdy přišla. Byla jsem poměrně malá a vrhla se do knížky Jablíčko pro slečnu učitelku a jiné horory. Já tu knihu naprosto miluju, mám ji doma, dostala jsem ji před 2 rokama k Vánocům od sestry, protože jsem ji nikde nemohla sehnat, bylo to fakt hrozně milý a ihned se vrhla do re-readingu :) Jedna z mých nejoblíbenějších knih...
    2. Nope, vynechala jsem, minulý rok jsem vyrážela a byla jsem sugar skull (ok, tou dobou nás fakt nebylo tolik, co letos!:D), ale letos jsme už zase slavily se sestřičkou po našem, a tak jsem opravdu převelice ráda dala valem nějaký trapný party:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Akemi
    bianca7@seznam.cz
    Za poslední dobu asi Asylum, ty obrázky mi nedělaly moc dobře. :P
    Zúčastnila jsem se jedné tematické akce, ale byla bez kostýmů :)
    Sleduji jako Akemi

    OdpovedaťOdstrániť
  10. keri
    keri.H@seznam.cz
    Asi nejvíc strašidelná kniha pro mě byla Děsivé přízraky.
    Halloweenský party jsem se nezúčastnila.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Rika
    rimociova.katarina@gmail.com
    Tretie oko (Stephen King)
    Neoslavujem Halloween.
    Sledujem ako Rika.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lily Black
    paja.syruckova@seznam.cz
    Zrovna čtu Maru Dyerovou a docela mě to děsí...
    Ne... popravdě, ani nevím, který den vlastně Halloween je... A když už, určitě bych šla za Jokera. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Aly
    aly.vikart@gmail.com
    Nečítavam strašidelné knihy, ale ako decko som sa vždy bála aj pri knihách Slávnej päťky, Hľadačov pokladov, Klubu záhad a Operácie Nautilus. :D A zároveň preto som ich mala najradšej. Ten pocit, keď som sa bála pretočiť stranu bol super a potom som sa cítila ako hrdinka, že: "veď to nič nebolo." :D
    Halloween ako sviatok či niečo, čo by sa malo oslavovať nevnímam, takže tak. :)
    GFC: Aly V.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Niky
    nikola.krcova@seznam.cz
    Já teda na strašidelné knížky moc nejsem.. Jediná, kterou jsem četla a byla super je Osvícení od Kinga :)
    Na žádnou halloweenskou párty jsem nešla, ale pomáhala jsem kamarádovi s maskou.. Udělala jsem z něj záporáka ze Saw :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Casion
    casionnagelova@centrum.sk
    Vyslovene strašidelné knihy nečítam, ale čítala som Ženu v čiernom, jednotka ma veľmi nevystrašila, ale dvojka bola vážne strašidelná.
    Ako každý rok, bola som aj tento na párty s kamarátkami. Bola som tak trochu mŕtva čarodejnica :D. mala som čiernu sukňu, červené silónky, bielu košeľu, korzet, nabielo namaľovanú tvár a akoby "vylúpnuté" oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lulu
    lily.duff7@gmail.com
    GFC: Lulu
    U mňa si získala titul najstrašidelnejšej knihy Mizéria od Stephena Kinga. Pri jej čítaní mi normálne naskakovali zimomriavky a v istej chvíli som ju dokonca musela položiť, aby som sa mohla spamätať z toho, čo sa tam udialo... Ale na druhú stranu, má za to plusový bod, lebo ešte žiadnej knihe sa nepodarilo ma takto vydesiť.
    A na Haloweenskej párty som ešte nikdy nebola a ani tento deň nijako zvlášť neoslavujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Angie
    angelikahorska555@gmail.com
    Hmmm... Neviem, asi žiadnu, väčšinou čítam fantasy, dystópie a sci-fi, ale aj tak som ešte nečítala takú, ktorá tak vystrašila....Vlastne teraz som si spomenula, že som čítala pôvodného Draculu, ale až taký strašidelný sa mi nezdal. :D :)
    Ako trénerka fitnes deti som usporiadala Halloweensko-gymnastickú párty, ale nebolo to až také strašidelné alebo tak...ale aspoň som potešila deti... a bola som za upírku. :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak v prvom rade ti musím povedať, že si zvolila skvelý výber knihy, vážne :D Teda aspoň pre mňa, pretože po tejto knihe pokukujem dlho no ešte stále ju nemám, takže skúsim šťastie :))

    1. Mony + piesen.fantazie@gmail.com
    2. Tak ja osobne žiadne strašidelné knihy nečítam, ale tak čítala som Les kostí, ale to nebolo vôbec strašidelné :D Takže v tomto ti veľmi neodpoviem a ani v druhom prípade, pretože Halloween neuznávam, takže ani žiadna párty nebola ;)
    3. GFC:Mony

    P.S.: Aj ja som rada, že si zapojila do súťaže a mohla takto na tvoj blog naraziť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. M*.
    safrova.m@gmail.com
    Žádnou, která by byla opravdu děsivá, jsem nečetla zatím, ale chtěla bych najít nějakou, která mě zaujme :). Na párty jsem bohužel nebyla, ale ve škole jsme si uspořádali takový pozdní halloween a masku moc nepopíšu, jen "trošku" jsem si upravila obličej :D.
    GFC: M Š
    Moc se mi líbí výběr knihy, koukala jsem na film a knížka mě moc zajímá a neustále nad ní přemýšlím :).

    OdpovedaťOdstrániť