utorok 17. novembra 2015

Mesačná chvastačka (september + október 2015)

Toto mesačné meme poriada Judit!

***

Knihy, ktoré som si kúpila
Keďže sa blížia Vianoce, investície do kníh musím trochu znížiť. Preto som využila iba jeden výpredaj a nakúpila som si len štyri knihy, z ktorých mám ale obrovskú radosť. Dni krvi a trblietavých hviezd je druhá časť série od Laini Taylor. Aj keď som ešte nečítala ani prvý diel, za tú vynikajúcu cenu som neodolala. Kvílejíci schodiště ma láka už veľmi dlho a som rada, že ho konečne mám. Aj keď slovenské vydanie má oveľa, oveľa krajšiu obálku, opäť rozhodla cena a kúpila som si radšej české. Spoločný čaj bola viac-menej impulzívna kúpa - ani poriadne neviem, o čom kniha má byť, ale je moja, takže sa to raz dozviem. A najväčšiu radosť mám z knihy Môj smutne slávny život, ktorá má naozaj nádhernú obálku.

Darované knihy
Sestra mi darovala dve knihy zo série Temná hrdinka - Večeře s vampýrem a Růže podzimu, ktoré ste už mohli vidieť v unboxingu. (Takže Scribbler tipovala správne. :)) Už sa veľmi teším, keď sa do nich pustím, pretože v poslednom čase mám náladu si prečítať po dosť dlhej dobe nejakú "upírinu". 


Recenzné výtlačky
Za tieto dva mesiace mi pribudlo aj dosť recenzných výtlačkov. Od Ikaru som za september dostala knihu Cestujem sama a bola to bomba. Drsné, napínavé, jednoducho severské a za mňa jednoznačne odporúčam. Viac v recenzii tu. V októbri ma potešila kniha Všetky skvelé miesta, ktoré som už takisto prečítala a už je na ne nachystaná aj recenzia, v ktorej sa dozviete, ako sa mi táto kniha páčila. 


Od Albatrosu mi za dva mesiace prišlo celkovo sedem kníh. Z vydavateľstva CooBoo to boli tieto štyri nádhery - Krycí jméno Verity, Prvá, Divotání a Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru. Všetky sa mi veľmi páčili, čo si môžete prečítať v recenziách - Krycí jméno Verity tu, Prvá tu a Divotání tu. Na poslednú z nich, ktorá ma nekonečný názov (:D), bude recenzia čoskoro. 
Z Fragmentu som tentokrát dostala dve knihy - Talon, ktorý som zatiaľ neprečítala a Dcéra pojedačky hriechov, ktorá bola veľmi príjemným prekvapením (recenzia tu). A poslednou knihou za tieto dva mesiace je kniha Mágové z vydavateľstva XYZ. Obálka  a anotácia znela naozaj sľubne a nakoniec je z toho len jedno obrovské sklamanie. Recenziu nájdete tu.

***
Za tieto dva mesiace mi pribudlo 15 kníh.

 Čítali ste niektoré z nich? Ak áno, ako sa vám páčili? :)

Ellie

2 komentáre:

  1. Temná hrdinka bola skvelá kniha ale bohužiaľ Ruže podzimu ma trochu sklamali.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Četla jsem Krycí jméno Verity a První, což byly fajn knihy, ale pro mě spíše průměrné. :)

    OdpovedaťOdstrániť