pondelok 10. júna 2013

Top týždňa (9)

Pondelkové meme od Luu.
Dnešná téma: Knižné sklamania

1) Krásna katastrofa
Táto kniha nebola najhoršia. Bola dobrá. Ale čakala som od nej viac niečo iné. Ako som už písala v recenzií, hlavným dôvodom, prečo som knihe nedala vysoké hodnotenie, bola Abby, hlavná hrdinka. No, veď prečítajte a posúďte sami. (Aj keď sa nemôžem ubrániť pocitu, že väčšina ľudí ju vychváli do nebies...)






2) Samotári
Táto kniha zatiaľ nesie titul Najhoršia kniha tohto roka, čiže jej nemôžem ani ubrať miesto v Topke knižných sklamaní. Viem, že väčšine ľudí sa páčila, ale ja si nemôžem pomôcť. Knihu tak pritiahnutú za vlasy som už dávno nečítala.







3) Krásna beštia
Túto knihu som čítala už dávno a veľmi si ju nepamätám, ale viem, že sa mi páčila oveľa menej, ako napr. mojim spolužiačkam. Tie z nej boli nadšené, čo sa u mňa vôbec nestalo. 







4) Denník nočného motýľa
Jedna z kníh, ktoré som nebola schopná dočítať (ak nie je jediná). Neviem, či som na knihu zrovna nemala náladu alebo bol problém inde, ale ja som knihe nedokázala prísť na chuť a dodnes som ju neprečítala, aj keď ju mám doma už niekoľko rokov. Uvidíme, možno raz...






5) Ghostgirl
Túto knihu som si minulý rok požičala z knižnice hlavne kvôli obálke a anotácii. Čítala som na ňu veľmi dobré hodnotenia, tak som sa celkom tešila. Ale aké veľké bolo moje sklamanie, keď som knihu prečítala. Ani neviem, či som ju čítala v správnom veku, pretože neviem, komu je kniha určená. Netuším, či je to detská kniha, YA, alebo nebodaj pre dospelých? Ak viete, podeľte sa.





6) Ak zostanem
Tenučká knižka, od ktorej som čakala minimálne prvé štádium nervového zrútenia. Ale to sa nekonalo. Kniha bola dosť veľkým sklamaním. Ale neviem, možno som len zvláštna a nepochopila som hĺbku tejto knihy.







7) Sprevádzačka
Prvá kniha od Varáčkovej, ktorá je celkom obľúbenou slovenskou autorkou, ma sklamala. A celkom dosť. Ja vlastne ani neviem, či sa mi na tej knihe niečo páčilo a veľmi si rozmyslím, či si od nej prečítam nejaké iné knihy.







8) Upírske denníky
Týchto neviem koľko stoviek kníh ma absolútne nebaví, nebaví, nebaví. Tieto knihy by som najradšej otrieskala o stenu, ale keďže to by som knihám nikdy nespravila, radšej si otrieskam hlavu, že som prvé štyri diely vôbec prečítala.







9) Kukučie mláďa
Nerada sa o knihách vyjadrujem, že sú prepadákmi, pretože obdivujem každého, kto dokáže napísať knihu, ale toto prepadák naozaj bol. A potvrdila to aj teta v knižnici, ktorá nekritizuje nikdy nič.



10) Ako z románu
Knihy od tejto autorky mám rada, ale táto bola od nej najslabšia. Aj tu bola hlavná hrdinka nič-moc, ale ten koniec...  To bol neuveriteľne naivný a presladený happy-end.

Ellie

3 komentáre:

  1. Vlastne sa tu nemám ani veľmi k čomu vyjadriť. Zrejme si vyberám dobré knihy, lebo z týchto som čítala len jednu :D
    Upírske denníky a prebojovala som sa až k piatej knihe. Priznám sa, ani neviem ako. Je to katastrofálna séria a so seriálom sa nedá ani porovnať, čo je dosť divné, keďže väčšinou sú lepšie knihy ako filmové spracovania.
    Od Mirky Varáčkovej mám doma Prežila som svet a stále som len v polovici už asi polroka. Nejako si s jej písaním nerozumiem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som čítala iba Ako z románu-no a ani som to len nedočítala :D Absolútne ma to nebavilo, tak ja ani len neviem ako to skončilo :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No predstav si ten najsladší koniec, aký môže byť. A riadne hlúpy koniec! :D Ja som bola po dočítaní naštvaná na autorku, ako toto dokázala napísať. :D

      Odstrániť