nedeľa 6. októbra 2013

Mesačná chvastačka (august + september 2013)


Toto mesačné meme poriada Judit!
Ide o súhrn všetkých kníh, ktoré za daný mesiac pribudli do vašej knižnice. Zahrňuje knihy kúpené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzovanie. Nezahrnuje knihy požičané, ukradnuté, 
učebnice a podobné zlo. :)

***

1) KÚPENÉ KNIHY
Najskôr predstavím knihy, ktoré som si kúpila v bratislavských Levných knihách. Level 26 s perfektným prebalom za perfektnú cenu. Ďalej kniha, ktorá je vlastne prázdna a knihou sa etše len stane - Sbírame recepty. Videla som ju už v zlínskych LK, ale už mi na ňu nezvýšilo a keď som ju videla aj u nás, tak som si ju hneď kúpila. 

Ďalšie dve knihy sú skvosty mojej knižnice a mám z nich najväčšiu radosť za poslednú dobu. Tiež som si ich kúpila v LK, ale keďže neboli až také levné, prispela mi na ne mamina, takže na polku by mali byť zaradené do kníh, ktoré som dostala. Sú to zbierky komédií a tragédií od Williama Shakespeara v nádherných obálkach. Som hrdá, že ich vlastním.

Nasledujúcich 6 kníh som si kúpila dobrovoľne-nasilu, keďže som sa o nich dozvedela, až keď prišli poštou domov. Ani som nevedela, že mi sestra nejaké objednala, s tým, že si ich mám radšej kúpiť za dobrú cenu ako ich potom neskôr zháňať za drahšie. Takže môj dlh u nej sa opäť zvýšil, ale do knižnice mi pribudli knihy První rudá kapka, Věčný polibek temnot, Čo sa stalo Mare Dyerovej?, Legenda, Projekt Manželstvo a Predurčená, deviata časť nekonečnej série, z ktorej som zatiaľ prečítala len prvú časť a pokračovania si kupujem po jednom vo výpredajoch. 


2) KNIHY NA RECENZIU
Za dva mesiace som dostala od Fragmentu celú sériu Percyho Jacksona. Práve včera som dočítala tretiu časť, na ktorú bude čoskoro recenzia na blogu. Na zvyšné dve sa chystám čo najskôr, pretože je to čím ďalej, tým lepšie. 

3) KNIHY, KTORÉ SOM DOSTALA
Šťastnou  náhodou som prišla ku knihe Mrtvá a živá od Daphne du Maurier, ktorá u nás (a všade na svete!) vyšla pod názvom Rebeka. Práve názov je dôvod, že som túto knihu dostala. Sestra si ju objednala, pretože knihy od du Maurier má rada a myslela si, že táto jej ešte chýba. To, že je to vlastne Rebeka, som zistila ja až vtedy, keď kniha prišla domov. 

Celkovo mi pribudlo 16 nových kníh:

Ellie

3 komentáre: