pondelok 15. apríla 2013

Top týždňa (2)

Pondelkové meme od Luu.
Dnešná téma: Filmové spracovania

1) Harry Potter 1-7
Treba niečo dodávať?






2) DaVinciho kód
Knihu DaVinciho kód mám veľmi rada a rovnako je to aj s filmom, aj keď si myslím, že ten, kto nečítal knihu, nemusí úplne pochopiť film. 



3) Hry o život
S filmom je to podobné ako pri DaVinciho kóde - veľa vecí tam nebolo, ale chápem, že do filmu nemôže byť daná každá strana z knihy, takže celkovo sa mi film naozaj páčil. Veľmi sa teším na pokračovanie, keďže druhá časť trilógie je moja najobľúbenejšia.



4) Pýcha a predsudok
Klasika od Jane Austen patrí medzi moje najobľúbenejšie filmy. A Matthew MacFadyen je ako pán Darcy jednoducho úžasný.







  5) Gróf Monte Cristo
  Môj prvý a doteraz najobľúbenejší historický film. V tomto prípade sa mi páčia obdive verzie - staršia z roku 1975 s Richardom Chamberlainom, ale aj nová z roku 2002, v ktorej sa mi viac páčil koniec.







6) Hostiteľ
Knihu som prečítala len nedávno, tesne pred premiérou filmu. Ten som zatiaľ nevidela (chystám sa naň v stredu), ale podľa trailera som si istá, že sa veľmi vydaril a určite sa zaradí medzi moje TOPky.






7) Rudá jako rubín
Zo správy o tom, že bude k tejto knihe aj film, som bola nadšená. Moja eufória však rýchlo pohasla, keď som zistila, že naše kiná Rudú premietať nebudú (pýtam sa PREČO?!). Film som zatiaľ nevidela, ale už sa ho nemôžem dočkať.




8) Upírske denníky
Je to síce seriál, ale myslím si, že si tu zaslúži svoje miesto. Kníh som prečítala asi 5, ale hrozne ma nebavili. Podľa mňa je seriál neporovnateľne lepší a mám pocit, že s knihami má spoločné len mená postáv.



9) Rizzoli & Isles
Ďalší vynikajúci seriál, ktorý nie je veľmi známy, čo je obrovská škoda. Seriál vznikol podľa predlohy kníh od Tess Gerritsen.






10) The Carrie Diaries
Knihu Denníky Carrie B. som takisto čítala prednedávnom a veľmi sa mi páčila. Seriál pozerám už dlhšie a aj keď nie je úplne ako kniha (vynechanie postáv, zápletiek,...), páči sa mi dokonca ešte viac. Prvá séria teraz skončila, ostáva už len čakať, či začnú natáčať aj ďalšie.




2 komentáre: