streda 3. júla 2013

Mesačná chvastačka (jún 2013)

Toto mesačné meme poriada Judit!
Ide o súhrn všetkých kníh, ktoré za daný mesiac pribudli do vašej knižnice. Zahrňuje knihy kúpené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzovanie. Nezahrnuje knihy požičané, ukradnuté, 
učebnice a podobné zlo. :)

1) KÚPENÉ KNIHY
V júni som sa zamerala na knihy, ktoré som potrebovala dokúpiť. Tými boli Nádherná temnota, pokračovanie Nádherných tvorov. Zatiaľ som ani jednu neprečítala, pretože som čakala na druhý diel, a teraz, keď ho už  mám, na ne stále nie je čas. Ďalej pokračovanie knihy Záblesk - Záhrobie. Na tieto knihy sa zatiaľ nechystám, pretože som na ne nečítala veľmi pochvalné recenzie. A poslednými dvoma úlovkami sú knihy Štatistická pravdepodobnosť lásky na prvý pohľad a Nočný cirkus. Z nich som prečítala Pravdepodobnosť, ale už dávnejšie a teraz som si ju len dokúpila do zbierky. A na nočný cirkus sa chystám.


2) KNIHY NA RECENZIU
Na recenziu mi na konci mesiaca prišli tri knihy od Fragmentu. Prvé dva diely Krásnych a mŕtvych a Príbeh dámy X. Na Krásnych a mŕtvych som bola už dlhšie zvedavá. Zatiaľ mám prečítaného len Jonasa (tu), zvyšné dve práve čítam. 


3) KNIHY, KTORÉ SOM DOSTALA
Aj v júni si na mňa spomenula moja najúžasnejšia sestra a kúpila mi Tajemství Lynburnů, pretože,citujem: "tú knihu musíš jednoducho mať, lebo je fakt strašne dobrá." :) A mala pravdu, naozaj je super a  musela som ju mať. Ďakujem!!! :)


4) KNIHY, KTORÉ SOM VYHRALA
A stala sa neuveriteľná vec, a to, že som vyhrala! Prvýkrát v živote som niečo vyhrala a to zrovna knihu. A dokonca knihu, ktorú som veľmi chcela. Vyhrala som ju ešte v májovom knižnom hope u Syki. Kniha mi spravila veľkú radosť. Taktiež ďakujem :)


Celkovo mi teda pribudlo 9 kníh:



Čo v júni pribudlo vám? :) 
Ellie

3 komentáre: