pondelok 1. júla 2013

Top týždňa (11)


Pondelkové meme od Luu.
Dnešná téma: Fiktívne miesta

1) Rokfort (Harry Potter)
Najlepšie, najkrajšie, najbezpečnejšie, najúžasnejšie a najčarovnejšie miesto na svete. Keby sa ma niekto o polnoci opýta, ktoré miesto z kníh by som si vybrala, keby sa doňho môžem natrvalo odsťahovať, bez zaváhania by som povedala Rokfort. 




2) Akadémia Svätého Vladimíra (Upírska akadémia)
Škola plná úžasných a supersexy upírov? Áno, okamžite!









3) Avalon (Krídla)
Avalon bol (aj napriek viacerým veciam, ktoré sa mne absolútne nepáčili) magický. Chcela by som ho vidieť naživo, hlavne tak, ako som si ho predstavovala ja. 





4) Hecate Hall (Hex Hall)
Akékoľvek magické miesto ma láka a Hex Hall je jedným z nich. Čo by som za to dala, keby som nemožná čarodejnica a pošlú ma do Hex Hall! 





5) Ostrov Esme (Twilight)
Super luxusný ostrov len pre seba... Beriem všetkými desiatimi.




6) New York (Luxus)
Toto síce nie je fiktívne miesto, ale je to reálne miesto, do ktorého túžim ísť najviac na svete. A v období, v ktorom sa odohráva Luxus, musel NY vyzerať úžasne so všetkými tými dámami v obrovských a nádherných šatoch. 

Zaujímavých svetov by bolo viac, ale vo väčšine by som sa naozaj nechcela ocitnúť (Hunger Games, Záhrada večnosti, Divergencia...)

Ellie

2 komentáre: