pondelok 8. júla 2013

Top týždňa (12)


Pondelkové meme od Luu.
Dnešná téma: Najpríťažlivejšie obálky

* pozn. - vybraté obálky sú len ku knihám, ktoré som čítala -  nádherných obálok je strašne veľa - a aj tak som sa nevedela rozhodnúť - preto ich je až toľko.


1) Luxus (celá séria)


Celá séria má naozaj krásne obálky. Také krásne, že aj keby sa vám príbeh nepáči (čo v mojom prípade nehrozí), ste nadšení, že tieto knihy vlastníte. Ja sa ani neviem rozhodnúť, ktorá z obálok je najkrajšia.

2) Krídla (celá séria)


Tieto knihy zatiaľ nevlastním, ale už sa na ich kúpe pracuje a veľmi sa na ne teším. Príbeh nie je až taký úžasný, ale celkom milo (okrem tretieho dielu) ma prekvapil. Som šťastná, že si ich konečne budem môcť poriadne ochytať, pretože v obaloch z knižnice som si ich naplno nevychutnala.


3) Pasca & Horúčka (1. a 2. diel série Záhrada večnosti)


Toto je bez debaty. Ďalšie krásne obálky. Viac sa mi páči prvý diel, pretože tá modelka na druhom mi príde tak trochu zdrogovaná. Ale na druhej strane, rozumiem, prečo je tá obálka taká a páči sa mi, ako obe vystihujú príbeh knihy.

4) Upírska akadémia (celá séria)


Slovenské obálky k UA sú, podľa mňa, najkrajšie na svete. Tá krvavo červená farba so strieborným jemným písmom a čiernymi ilustráciami vytvára super upírsky efekt a čerešničkou na torte sú čierne strany. Teším sa, keď mi pribudne do knižnice celá séria. 

5) Anna krví oděná (celá séria)


Obálky k Anne sa mi zapáčili hneď od začiatku. Aj v tomto prípade platí, že obálka k jednotke sa mi páči viac ako k dvojke, ale obidve sú vydarené a veľmi sa hodia ku knihe.

6) Hex Hall (celá séria)


Myslím, že obálky k sérií Hex Hall patria k najpodarenejším obálkam od Knižného klubu. Najviac sa mi páči druhá časť, ale všetky sú krásne a som nadšená, že ich mám (aj keď pod prebalom sa ľahko obijú).

7) Záhrada kouzel



Túto knihu som čítala najskôr v čítačke a tam som poriadne nevidela obálku. Ale teraz, keď ju mám reálne doma, neviem sa na ňu vynadívať. Pre mňa jedna z najkrajších obálok od českého Ikaru.

8) Pýcha a predsudok (+ ďalšie od J. A.)


Jemné a romantické obálky, ako stvorené pre Jane Austen. Pri týchto sa naozaj neviem rozhodnúť, ktorá sa mi páči najviac. Všetky sú dokonalé. Pridávam 5, aj keď z nich som prečítala len 2 - Pýchu a predsudok a Opátstvo Northanger.

9) Zlodejka duší (1. diel série Paranormalcy)



Obálka k Zlodejke sa mi zapáčila hneď, ako som ju uvidela v kníhkupectve. Veľmi som ju chcela, a teraz, konečne, ju budem mať. Aj zvyšné dva diely sú pekné, ale obálka k jednotke je oveľa krajšia.

10) Kruh (1. diel série Kruh)



Neviem prečo, ale obálku ku Kruhu považujem za dokonalú. A čo sa mi na nej páči najviac je to, že názov knihy je z boku označený iba ako tenký krúžok. Myslím, že na Ohni je to rovnako (na boku je malý plameň ohňa).

11) Som roztrieštená (1. diel série Som roztrieštená)



Naša obálka k Roztrieštenej sa mi páči dokonca viac ako originálna, ktorá  je síce rovnako krásna, ale naša mi učarovala viac. Je asi rovnako úžasná, ako aj príbeh v nej (a vybrali naozaj krásnu modelku).

12)  Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti



Sirotčinec tu nesmie chýbať. Nielen kvôli obálke, ale aj kvôli fotkám vo vnútri knihy, ktoré sú desivo krásne, navodzujú atmosféru a dodávajú príbehu reálnosť.


Samozrejme, je ich oveľa viac, napr. séria Draki, séria Divergencia, séria Sedem kráľovstiev, séria Tajomstvá nesmrteľného Nicholasa Flamela a mnoho ďalších.
Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára