streda 27. augusta 2014

Dôvod dýchať - Rebecca Donovan


Celkom nedočkavo očakávam knihu Dôvod dýchať od Rebeccy Donovan. Už dlhšiu dobu po nej pozerám na Goodreads, kde má celkom vysoké hodnotenie - 4,29 pri momentálne 54 742 hodnotiacich čitateľoch. U nás vychádza kniha 16.9. vo vydavateľstve NOXI. Som veľmi rada, že toto vydavateľstvo má v edičnom pláne už celú sériu a nestane sa, že by niektorý diel zostal nepreložený. 


O knihe (napísalo vydavateľstvo NOXI):

"Toto je miesto, kde som mala byť v bezpečí a všetko malo byť jednoduché. Nikto sa so mnou neusiloval skamarátiť a ja som si držala odstup. Ako mohol Evan Mathews rozhádzať môj vesmír za jediný deň?“

Dokáže sa Emma dostať zo sveta, v ktorom sa nedokáže ani nadýchnuť?
Strhujúci príbeh o láske, ktorá mení životy, o nevýslovnej krutosti a nečakanej šanci vykúpiť sa z pekla.
Dôvod dýchať je prvá časť bestsellerovej trilógie Dych, ktorá dostala autorku Rebeccu Donovan na najvyššie priečky predajnosti v USA Today, či The Wall Street Journal.

Čo sa týka obálok, všetky sú viac-menej podobné. Väčšinou sú sfarbené dosiva (okrem našej) a väčšinou je na nich kus tváre. Ani jedna ma nejak extrémne nezaujala, ale najviac sa mi páči druhá obálka s modrými dverami.


O autorke:


Rebecca Donovan je americká autorkka bestsellerov, známa vďaka new-adult trilógií The Breathing. 
Rebecca vyštudovala na Univerzite Missouri-Columbia a so synom žije v tichom meste v Massachusetts. 
Je nadšená všetkým, čo robí život životom a je ochotná vyskúšať všetko aspoň raz. Takisto je milovníčkou hudby. 
Ak sa chcete dozvedieť viac, skúste navštíviť jej stránkuwww.rebeccadonovan.com 







Ak máte radi knižné trailery, určite si pozrite aj tento na knihu Dôvod dýchať. Tá pieseň celkom  vystihuje atmosféru, ktorú od knihy očakávam:


Ja som na knihu veľmi zvedavá, pretože som na ňu čítala rôzne, pozitívne aj negatívne, recenzie. Verím, že kniha sa mi bude páčiť a už v najbližších dňoch sa na jej čítanie chystám, a potom sa, samozrejme, hneď pustím do jej zrecenzovania :)
Určite mi napíšte, či ste knihu už čítali (či už v angličtine alebo ste boli medzi tými vyvolenými, ktorí ju dostali v predstihu :) ) alebo či sa ju čítať chystáte.

 Ellie

1 komentár:

  1. Čítala som ju. A bola by som radšej, keby nie. Bola príšerná. Ono by nebola zlá, ale tá hlavná hrdinka bola neskutočná krava -_-

    OdpovedaťOdstrániť