nedeľa 3. augusta 2014

Mesačná chvastačka (júl 2014)

Toto mesačné meme poriada Judit!
Ide o súhrn všetkých kníh, ktoré za daný mesiac pribudli do vašej knižnice. Zahrňuje knihy kúpené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzovanie. Nezahrňuje knihy požičané, ukradnuté, 

 učebnice a podobné zlo. :)

***

Ani sa mi  nechce veriť, že už ubehol mesiac prázdnin. Ani vám sa tak nechce vracať späť do školy?
Čo sa týka kníh, v júli som konečne mala dostatok času čítať a, samozrejme, nakupovať. To by som nebola ja, aby som neminula výplatu hneď druhý deň po tom, čo mi prišla na účet a hádajte na čo polka išla? Jasné, že na knihy.


1) Kúpené knihy
Ako väčšine blogerov, ani mne neunikli výpredaje na buxe, či už slovenskom alebo českom (úlovky z českých výpredajov uvidíte v augustovej chvastačke). Za vynikajúce ceny som si na buxe objednala 6 kníh. Celú sériu Vlkov z Mercy Falls - Triška, Váhanie a Navždy. Ďalej Neuveriteľnú púť Harolda Frya, ktorý ma nalákal nielen obálkou, ale aj skvelou anotáciou, knihu Nepoznaný, ktorá vyzerá fakt super a ja už sa na ňu veľmi teším a poslednou knihou je posledná časť série Halo, z ktorej som síce nečítala ani jednu knihu ale som rada, že už mám kompletnú sériu.


Ako ďalšiu knihu som si kúpila kuchárku Šik varenie pre šik dievčatá. Veľmi rada varím a v poslednej dobe sa pozerám aj po kuchárskych knihách, ktoré sa mi určite zídu aj do ďalšieho života. Pri tejto som nezaváhala ani minútku, pretože to prevedenie je úžasné. Síce nie pri každom jedle (vlastne skoro pri žiadnom) je fotografia a bohvie, či sa vôbec u nás dajú kúpiť tie suroviny, ale vôbec mi to nevadí. Koniec koncov, ju môžem použiť aj ako dekoráciu, pretože je skutočne nádherná.


Veľmi spontánne sme sa s kamarátkou rozhodli ísť na nákupy do Žiliny a neobišli sme ani Martinus, kde sme sa skôr išli pozrieť na novinky a pohrabať medzi knihami. Nakoniec sa z toho vykľulo hodinové posedenie na koberci pred poličkou s anglickými knihami a ja som po dlhých úvahách (hoci bolo jasné, že to tak dopadne) odišla s náááádherným boxom kníh od Jane Austen v úžasnej anglickej edícii. Sú to teda Northanger Abbey, Persuasion, Sense and Sensibility, Pride and Prejudice, Mansfield Park a Emma. ♥



Posledným nákupom boli tri knihy. Za všetky tri som dokopy zaplatila do 3€ (aj to neviem, či som neprehnala, ale už fakt neviem cenu jednej knihy). V knižnici som si kúpila 1. a 3. diel historickej série Údolie vlkov, takže mi chýba už len druhý diel. A v Knihách pre každého som si kúpila asi milión-stranovú knihu Vážka v jantaru, ktorá vyzerá super a rozhodne si dokúpim prvý diel (a potom aj tie nasledujúce, ak sa mi to bude páčiť). 



2) Recenzné výtlačky
Od Fragmentu som v júli získala pokračovanie Búrky - Vo víre minulosti, na ktoré sa ešte len chystám a posledné dva diely série Krásni a mŕtvi, ktoré som už obe prečítala a recenzie nájdete na blogu. Som šťastná, že mám ucelenú ďalšiu sériu a spolu vyzerajú všetky štyri knihy perfektne.


Od Ikaru mi na júl prišli dve knihy - Jedine s ním a Slza. Obidve prečítané, obidve recenzie na blogu a obidve sa mi páčili. Kniha Jedine s ním vyzerala zo začiatku všelijako, ale nakoniec ma to veľmi príjemne prekvapilo. Od Slzy som nemala takmer žiadne očakávania, ale po dočítaní, ktoré mi trvalo rekordne krátko, som bola takisto veľmi milo prekvapená.


***
Celkovo mi v júni pribudlo  21 kníh. 


Ellie

11 komentárov:

  1. Opravdu moc krásné knihy! :) Ten box je dokonalý! :) Kéž by byl v jč. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne ulovky na Slzu sa aj ja chystám a tiež na knihu Jedine s ním len si musím dokupiť ešte dvojku a ten box je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten box waaau! ^•^ Moc pekné knižky, aj keď by som nechcela dostať tým Jantarom po hlave. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne knižky 8) Najviac by som chcela Slzu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne kúsky! :) Sériu Vlkov z Mercy Falls som si aj ja chcela objednať z buxu, ale keď som tam prišla, že si ich konečne objednám, už ju nemali. :(

    Pozývam ťa na moju súťaž o e-booky v angličtine, ak by si mala záujem. :)
    http://music-escapefromreality.blogspot.sk/2014/08/sutaz-o-e-booky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Šik varenie pre šik dievčatá som si raz požičala z knižnice a táto kniha je fakt skvelo spravená, i keď tam mohli dať viac ''normálnejších'' receptov. Ja si kuchárske knihy nekupujem ale do svojho budúceho života pripravujem akúsi e-verziu kuchárskej knihy... možno si ju raz aj vytlačím :D Sú tam recepty, ktoré sa mi už osvedčili i tie na ktoré sa chystám ;) A ten box Jane Austenovej je nádhernýýýýý ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten box je naozaj nádherný. Už sa ti ani nedivím, že si neodolala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé kousky! Box vypadá nádherně! :) Slzu si chci taky přečíst a jsem zvědavá jestli se mi bude líbit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Budem opakovať ostatné komentáre, ale... ten box je dokonalý O.O

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zdravím, nepedávate nahodou poslednú časť serie Vlci z Mercy Falls ? (Navždy) Neviem to nikde zohnať a chcem to v slovenčine bohužial slovenské výtlačky už došli :( Ak by niekto mal na predaj prosím ozvite sa na natonovanatalia@gmail.com
    ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť