piatok 22. augusta 2014

Na Slovensku vyjde v septembri:

Vydavateľstvo CooBoo:

Selekcia - Kiera Cass (Selection 1.)

Na Selekciu sa neuveriteľne teším. Doteraz som poriadne ani nevedela o čom je, ale stačí mi už len tá obálka. Je to skvost, ktorý musí okamžite skrášliť moju knižnicu. 

Vydavateľstvo PLUS:

Kam si zmizla, Bernadette! - Maria Semple
 

Neviem, či si túto knihu prečítam, ale rozhodne ma zaujala anotáciou a tá obálka je strašne rozkošná. Myslím, že to bude taký milý absurdný príbeh. 

Vydavateľstvo Motto:

Pobozkaná mesiacom - Amy Plum (Revenants 2.)

Očarená  nocou sa mi veľmi páčila a už sa neviem dočkať druhého dielu, ktorý si okamžite prečítam, keď sa mi dostane do rúk. 

Vydavateľstvo Tatran:

Súboj kráľov - George R. R. Martin (A Song of Ice and Fire 2.)

Čím ďalej ma to láka viac a viac. Asi nakoniec neodolám a pustím sa do toho. Raz!

Vydavateľstvo Slovart:

Metalurg - Brandon Sanderson (Reckoners 1.)

Anotácia na túto knihu vyzerá super a aj hodnotenie je výborné, ale mám taký neurčitý pocit, že by ma kniha nebavila. Uvidíme, ak sa k nej dostanem možno ma milo prekvapí.

Vydavateľstvo Slovenský spisovateľ:

Džínsový denník 4 - Zuzka Šulajová (Džínsový denník 4.)

Pravdepodobne si prečítam aj tento diel, aj keď si myslím, že sa to malo skončiť dvojkou. Trojka bola už trochu navyše a DŽ.D. Lukášovými očami bola podľa mňa hlúposť. Uvidíme, aká bude štvorka.

Vydavateľstvo NOXI:

Dôvod dýchať - Rebecca Donovan (Breathing 1.)

Táto knižka by mi mala onedlho prísť a som veľmi zvedavá, ako sa mi bude páčiť. Napriek vysokému hodnoteniu som čítala dosť negatívnych recenzií, tak uvidím, aký si spravím názor ja.

Vydavateľstvo Ikar:

Proroctvo - Jamie McGuire (Providence 2.)

Bože, oni to fakt vydajú? Veľká chyba. Najskôr som si chcela pokračovanie najväčšej hlúposti pod slnkom Prozreteľnosti prečítať zo zvedavosti, či aj táto časť bude taká primitívna ako prvá, ale nakoniec sa sama seba pýtam, na čo sa dobrovoľne týrať. Veď existuje toľko iných skvelých kníh...

Jamaica Lane - Samantha Young (On Dublin Street 3.)
 
Tretieho pokračovania Dublin Street-u sa už neviem dočkať. Jednotka sa mi veľmi páčila, dvojka ešte viac. Som zvedavá, či to tretia časť nepokazí, ale verím, že nie. Aj keď mi hlavná hrdinka, ktorá sa už objavila v London Road, veľmi nepadla do oka, možno ma nakoniec prekvapí, tak ako hrdinka druhej knihy, ktorú som si v prvej časti až tak neobľúbila. 
Zostaň so mnou / Ak zostanem - Gayle Forman (If I Stay 1.)
 
 Ak zostanem už doma mám, ale v tej mini-modrej verzii a jedno vydanie mi stačí. Popravde, táto kniha sa mi až tak nepáčila, mala som dosť vysoké očakávania, ale po prečítaní ma to skôr sklamalo. Škoda. Ale celkom sa teším na film, lebo mám taký pocit, že ten sa mi bude páčiť viac ako kniha.Ale nová obálka je skutočne krásna.

Pod týmto mužom - Jodi Ellen Malpas (This Man 2.)
 
Druhý diel série Tento muž. Nečítala som ani prvý diel, ale vysoké hodnotenie na GR ma celkom láka. 
Jesenná ruža - Abigail Gibbs (The Dark Heroine 2.)
 
Zatiaľ som nečítala ani prvý diel, aj napriek tomu, že ma láka, odkedy vyšiel. Stále naň nemám akosi náladu, takže netuším, kedy a či sa vôbec dostanem k tejto knihe. Obálku má ale krásnu. 
Škandalózne vzťahy - Sylvia Day 
 
Tieto knihy majú také krásne obálky, že by som si ich prečítala už len kvôli nim. Napriek tomu ma táto kniha až tak veľmi neláka. 

Vydavateľstvo Fragment:

Čakanie na zázrak - Stacey Kade (The Ghost and the Goth 3.)

Záver tejto milej trilógie si rozhodne nenechám ujsť. Koniec druhej časti ma prekvapil (teda, to čo sa stalo ma neprekvapilo, skôr to, že sa to už stalo), a tak som zvedavá, ako autorka ukončí celú sériu. 

Slabé miesto - L. J. Smith (The Vampire Diaries 16.)
 
Nikdy ma neprestanú prekvapovať stále nové a nové diely Upírskych denníkov. A to som si myslela, že Škola noci je nekonečná.... Inak tie obálky sú čoraz horšie!
Znamenie Atény - Rick Riordan (The Heroes of Olympus 3.) 
 
Určite si túto sériu plánujem v blízkej dobe prečítať. Ak bude aspoň z polovice taká dobrá, ako Percy, bude stáť za to. Možno ju začnem práve v septembri a rovno si prečítam všetky tri doterajšie diely. 
Korisť - Andrew Fukuda (The Hunt 2.)
 
Keďže ma Lov celkom bavil a ku koncu sa poriadne rozbehol, určite si prečítam aj jeho pokračovanie. 
Tŕnistý bozk - Bettina Belitz (Splitterherz 3.)
 
Túto sériu (rovnako ako tisíc ďalších) si chcem prečítať už dlhšie. Láka ma obálkami a celkom aj anotáciou a naopak odrádza svojou hrúbkou. Keď môj reading challenge sa nevyvíja celkom tak, ako som si predstavovala, teraz sa k nim naozaj nedostanem. Ale možno budúci rok.

Ellie

4 komentáre:

  1. Ja sa teším hlavne na Selekciu, Bohov Olympu, Metalurga a Džinsový denník :) Teším sa aj na Súboj kráľov a Pobozkanú mesiacom (to už by som sa mohla dostať aj k tej jednotke). A tá Bernadette tiež nevyzerá zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No v septembri vychadzaju same skvele kusky ako tak pozerám :) Hry o Trony si planujem prečitať a aj tato dvojka ma krasnú obalku ale najviac sa teším na Džinsový denník, Selekciu a Jesennu ružu kedže Prozreteľnost ktorú si mi poslala som ešte nečitala tak neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac sa teším na Znamenie Atény, to je proste :3 :3 Aj Čakanie na zázrak a Zostaň so mnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na Selekci se taky těším. Jamaica Lane vypadá božsky! Strašně moc si jí chci přečíst. První díl jsem sice nečetla, ale četla jsem ten druhý a ten se mi neuvěřitelně moc líbil :)
    Zůstaň se mnou jsem nečetla a asi se první podívám na film a teprve potom si přečtu knihu :)

    OdpovedaťOdstrániť