piatok 8. augusta 2014

Knižné chvílky (4)

Dnes som spala u sestry a ako vždy ma čakali raňajky, dobrá káva a kniha. Ako sa hovorí - bez knihy ani na krok. A u mňa platí aj bez kávy :)

Využívam každú možnú voľnú chvíľu na čítanie, pretože tento víkend ma čaká brigáda, zábava a nedostatok čítacieho času. A pritom ma kniha vážne veľmi baví. 


Nie je to síce Anna, ale napriek tomu je to to pravé letné čítanie, pri ktorom si oddýchnem a zasmejem sa :) Vychutnávam si ju a snáď sa mi podarí dočítať ju už dnes. Potom nasleduje ťažké rozhodovanie, čo ísť čítať ďalej, pretože som si dnes bola vyzdvihnúť veľkú objednávku z českého buxu, kde ma okrem svojich objednaných kníh lákajú aj tie sestrine :) 


Určite je veľkým lákadlom Silo. Čítali ste ho? Ako sa vám kniha páčila? Určite mi napíšte, čo čítate cez víkend vy :) Možno sa nechám inšpirovať. Krásny víkend

Ellie

3 komentáre:

  1. Četla jsem Polibek pro Annu, ale tahle druhá knížka mě už tak nezaujala.
    Hezké fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ma teší záľuba oboch mojich dievčat. A tieto zábery sú vskutku veľmi vydarené. Do najbližšej mesačnej chvastačky vám pomôžem obohatiť zbierku kníh. Rozmýšľajte a vyberte si titul, ktorý vám urobí radosť.:-) .
    P.S. Radšej komunikujem osobne, ale tentoraz som spravila výnimku, nedalo sa odolať :-). papa

    OdpovedaťOdstrániť