nedeľa 5. mája 2013

Posúď knihu podľa obalu (4)

Toto meme poriada Syki.

Názov: Noční směna
Autor: Alexander Cassie
Vydavateľstvo: Fantom Print 
Dátum vydania: ???
Anotácia: Zdravotní škola připravila Edie Spenceovou na spoustu věcí. Pacienti s popáleninami? Žádný problém. Utržené končetiny? To je hračka. Upíři? Ani za nic. Ale Edie coby nejnovější sestra na Y4, tajném oddělení ukrytém v samém nitru Okresní nemocnice, má plné ruce práce s nejrůznějšími paranormálními pacienty: od upírů po zvěrodlaky, zombie a další bytosti ze záhrobí… Edie se v tom snaží naučit chodit tak, aby další noční službu přečkala bez újmy. Ale když se jí upíří služebník pod rukama rozpadne v prach, rozpoutá se pravé peklo. Nyní ji pronásledují jeho poslední slova – „Zachraňte Annu!“ – a než se naděje, vezme na sebe úkol zachránit jednu ubohou dívku před nemrtvými. Přičemž se ocitne v upířím doupěti, zamiluje se do zombieho a musí bojovat o vlastní duši. Nic takového se v televizních seriálech z nemocnic nevidí…
Môj názor: Jasné, že obálka každej knihy nemôže byť 100% vydarená (aj keď by to bolo super), ale v tomto prípade mi príde, že toto je obrovský krok vedľa. Mohli radšej ostať pri pôvodnej obálke, ktorá tiež nie je najlepšia, ale v každom prípade je aspoň o niečo lepšia. Toto mi príde ako nočná zmena nie v nemocnici, ale niekde inde... Obálka ma skôr odrádza, aj keď by ma kniha zaujímala, čo sa týka obsahu. Uvidíme, ako to nakoniec dopadne. 
Ellie

2 komentáre:

  1. No toto neviem ani identifikovať, že čo tam je vzadu 8D Príde mi to ako mačka, čo podopiera posteľ 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa náhodou páči. A aj obálka ma zaujala, som zvedavá na knihu ;)

    OdpovedaťOdstrániť