pondelok 6. mája 2013

Top týždňa (5)


Pondelkové meme od Luu.
Dnešná téma: Najväčšie potvory

1) Dolores Umbridge zo série Harry Potter
Naša najdrahšia, najviac posadnutá mačkami a najružovejšia Dolores tu nesmie chýbať. Podľa mňa bola horšia ako Voldemort a celá jeho banda dokopy. 







2) Bellatrix Lestrange zo série Harry Potter
Musím ju sem dať, pretože to bola naozaj obrovská potvora, ale mne sa páčila, hlavne vo filme. Myslím, že lepšiu herečku na vyšinutú Bellatrix ani nemohli vybrať. 








3) Pátračka z knihy Hostiteľ
Psychopatka. Čo k nej viac dodať? 









4) Lara Casnoffová zo série Hex Hall
Nenapadná, utiahnutá falošnica, ktorá si zrejme liečila svoje komplexy z detstva. 
5) Lina Broudová zo série Luxus
Dievča, ktoré sa muselo narodiť pod šťastnou hviezdou. Nepriala som jej od začiatku knihy, ale potom, čo sa začala do všetkého starať a votrela sa do spoločnosti som ju neznášala!






6) Jeanine Matthews zo série Divergencia
Obdoba Pátračky. Jeanine sa pred všetkými tvári, že jej ide o nejaké celosvetové blaho, ale pritom jej ide iba o vlastný prospech.








Dnes som nejaká milá, viac potvor som nenašla, aj keď skoro pri každej knihe nervačím nad nejakou mrchou. Budem sa snažiť budúci týždeň, kedy si vezmem na mušku najväčších kreténov. 
Ellie

2 komentáre:

  1. Bellatrix úplne zbožňujem, je zvrátená 8P a Helena ju úžasne zahrala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S Jeanine a Dolores súhlsím, Bellatrix mám rada ;)

    OdpovedaťOdstrániť